تقدیر رئیس‌جمهور از برگزیدگان جشنواره خوارزمی

دبیر اجرایی سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی گفت: مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی و جشنواره جوان خوارزمی روز گذشته_دوشنبه شانزدهم اسفندماه_ با حضور رئیس‌جمهور در سالن اجلاس برگزار شد. در این مراسم برگزیدگان معرفی و با اهدای لوح تقدیر و جوایز مادی از طرف ریاست‌جمهور از آنان تقدیر به عمل آمد.

علیرضا الهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی اظهار کرد: جشنواره از اردیبهشت‌ماه سال جاری با اعلام فراخوان از سوی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و دبیرخانه جشنواره آغاز شد. طبق سنوات گذشته طرح‌های ارائه شده، دریافت و از بین آن‌ها حدود ۲۵۰ طرح انتخاب شد. طرح‌های انتخاب شده به ۱۸ گروه تخصصی ارسال و در این گروه‌ها مورد بررسی قرار گرفت. طی فرآیند بررسی در زیر گروه‌های تخصصی ۱۸ طرح به هیئت داوران معرفی و پس از دفاع ۱۲ طرح برگزیده شد.

وی با اشاره به اینکه در دوره سی‌وپنجم جشنواره بین‌المللی خوارزمی ۹ طرح در بخش بین‌الملل از دانشمندان ایتالیا چین و فرانسه برگزیده شد، ادامه داد: مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی و جشنواره جوان خوارزمی روز گذشته_دوشنبه شانزدهم اسفندماه_ با حضور رئیس‌جمهور در سالن اجلاس برگزار شد. در این مراسم برگزیدگان معرفی و با اهدای لوح تقدیر و جوایز مادی از طرف ریاست‌جمهور از آنان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 560286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.