مردم نگران میوه ایام نوروز نباشند

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اصفهان با بیان آنکه در هفته‌های پایان سال استقبال نسبت‌به خرید میوه کاهش قابل‌توجهی داشته است، گفت: تهیه اولویت‌های دیگر که مرتبط با ایام نوروز است، درحال‌حاضر اقلامی مانند میوه را از سبد خرید مردم کم‌رنگ کرده است.

نوروزعلی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دلیل کاهش خرید میوه گرانی نیست، بلکه قدرت پایین مالی مردم است که در این شرایط، امکان تأمین تمام مایحتاج را ندارند وگرنه قیمت میوه تغییری نداشته است.

وی در رابطه با تمهیدات انجام گرفته برای تأمین میوه ایام نوروز گفت: خوشبختانه همه اقلام میوه و سبزی به طور فراوان در دسترس است؛ مگر سیب‌زمینی که تا عید مشکل عرضه آن حل می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اصفهان تصریح کرد: دولت هم ذخیره‌سازی مناسبی از سیب و پرتقال برای ایام نوروز انجام داده است که از بیست‌وپنجم تا بیست‌وهفتم اسفند میوه‌های ذخیره شده در دسترس خواهد بود.

اسماعیلی یادآور شد: امسال میوه‌های عرضه شده توسط دولت نسبت به سال‌های قبل با قیمت مناسب‌تر و کیفیت بهتری خواهد بود بنابراین افراد، نگران کمبود میوه و تهیه آن زودتر از موعد لازم نباشند و خرید میوه عید زودتر از بیست‌وهشتم اسفند، توصیه نمی‌شود.

کد خبر 560244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.