از حقوق مردم بندرعباس دفاع می‌کنیم

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: از حق و حقوق مردم بندرعباس دفاع می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد کناری‌نژاد در جمع مردم محله شهرک توحید در مسجد امام حسین (ع)، اظهار کرد: مشکلات شهر یک شبه به وجود نیامده است که یک شبه حل شود، اما از حق و حقوق مردم بندرعباس دفاع می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم حق حتی یک نفر از کارگران شهرداری و مردم محلات ضایع شود.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه عده‌ای برای رسیدن به منافع خود بر طبل اختلاف می‌کوبند، گفت: آبروی شورا و شهرداری در هم گره خورده است، اختلاف سلیقه و اختلاف نظر در همه جا وجود دارد، اما تلاش مدیریت شهری برای حل مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از اعضای شورای اسلامی شهر به دنبال سهم‌خواهی از فرد یا دستگاهی نیستند، تصریح کرد: اعضای شورای ششم به دنبال شنیدن حرف مردم هستند و حضور در مساجد برای آشنایی و رفع مشکلات آنها است.

کناری‌نژاد اضافه کرد: انتظار این بود که نماینده شهرک توحید مشکلات را اولویت بندی کرده در اختیار اعضا قرار می‌داد؛ وظیفه شورا سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات شهر و شهروندان و وظیفه شهرداری نیز اجرای برنامه‌ها و کار اجرایی است.

وی با اشاره به طرح سوال از شهردار، گفت: در جایی اگر کم کاری دیده شود حتماً به شهردار تذکر خواهیم داد و دلیل حضور شهردار در صحن شورا این بود که از او بخواهیم با تلاش بیشتر به فکر رفع مشکلات مردم و شهر بندرعباس باشد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه اعضای شورا خدمتگزار مردم هستند و به آنها افتخار می‌کنند، گفت: به خاطر منافع مردم در مقابل تمام تهدید می‌ایستیم؛ تمام تلاش ما رفع مشکلات مردم است و امیدوارم در این مسیر، مردم نیز به ما کمک کنید.

کد خبر 560228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.