عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ اسفندماه

در این بسته خبری از افزایش ناوگان اتوبوسرانی اردبیل تا آغاز به کار دوشنبه‌های رفسنجان‌گردی و بهره‌برداری از بوستان خطی بنددره را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بهره‌برداری از سایت ورزشی میناب

حبیب‌الله سهرابی، شهردار میناب گفت: به مناسبت روز جانباز، سایت ورزشی ویژه معلولان و جانبازان با اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیون ریال در بوستان ولایت میناب با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از بوستان خطی بنددره بیرجند

مهدی بهترین، شهردار بیرجند گفت: با توجه به کمبود شدید مناطق رفاهی تفریحی در شهر بیرجند، بوستان طبیعت به عنوان پروژه مشارکتی بین دستگاهی از دو سال قبل آغاز به کار کرد و در میانه راه، شهرداری با پروژه نیمه‌تمام روبه‌رو شد اما به عنوان یکی از پروژه‌های شش‌گانه دارای اولویت مورد توجه قرار گرفت.

استقبال سنندج از بهار

علی اصغری، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: در آستانه فرا رسیدن سال جدید و با هدف ایجاد فضای شاداب و زیبا، پارک‌ها و میادین سطح شهر با المان‌های نوروزی و سفره‌های هفت سین آراسته می‌شود.

افزایش ناوگان اتوبوسرانی درون‌شهری اردبیل

محمد صفری، شهردار اردبیل از برنامه‌ریزی شهرداری برای خرید و افزودن چندین دستگاه اتوبوس شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر اردبیل خبر داد و گفت: خلاءهای سیستم ناوگان حمل‌ونقل عمومی به عنوان ضرورتی اساسی بررسی شده و با پیگیری‌های انجام شده در تهران موفق به اخذ اعتبارات لازم به مبلغ ۷۶۰ میلیارد ریال برای توسعه و نوسازی این ناوگان شدیم.

بهسازی و نصب مجدد سازه‌های نوری در قزوین

علیرضا منجم، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه سال نو نسبت به بهسازی و نصب مجدد سازه‌های نوری سطح شهر اقدام کرد.

کاشت ۸ هزار اصله نهال در شهر سمنان

سیدمحمد قاسمی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان از کاشت هشت هزار اصله نهال در سطح شهر سمنان خبر داد و گفت: کاشت هشت هزار اصله نهال از انواع گونه‌های گیاهی در سطح شهر سمنان به منظور افزایش چشم‌اندازهای بصری و طراوت محیط شهری در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان قرار گرفته است.

ساماندهی و نوسازی تابلوهای معابر سطح شهر زرند

محمدمهدی ضیاءالدینی، معاون خدمات شهری شهرداری زرند از عملیات ساماندهی و نصب تابلوهای نام‌گذاری معابر سطح شهر خبر داد و گفت: این طرح در راستای برنامه‌های ستاد استقبال از بهار شهرداری در حال انجام است و تاکنون بیش از ۲۰۰ تابلو نوسازی و بهسازی شده است.

آغاز به کار دوشنبه‌های رفسنجان‌گردی

در آستانه سال جدید و آغاز به کار دوشنبه‌های رفسنجان‌گردی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان، فصل تازه‌ای از ارتباطات گردشگری شهروندان گشوده شد.

نصب تابلوها و علائم ترافیکی در سطح شهر قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان دی‌ماه، ۶۵۰ میلیون تومان اعتبار برای نصب تابلوها و ملزومات ترافیکی در سطح منطقه سه شهرداری قزوین هزینه شده است.

کد خبر 560203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.