شهروندان قبرسی از خدمات دیجیتالی بهره می‌برند

اپلیکیشن "لارناکا در دستان شما" به کاربران قبرسی این امکان را می‌دهد تا از آخرین اخبار شهر لارناکا مطلع شوند، مشکلات را گزارش کنند و پرداخت‌های آنلاین انجام دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهرداری لارناکا از یک اپلیکیشن موبایل جدید برای تسهیل زندگی ساکنان و گردشگران در این شهر قبرسی رونمایی کرد. این برنامه با نام «لارناکا در دستان شما!» با IOS و Android سازگاری کامل دارد و این اطمینان را می‌دهد که تا حد ممکن، افراد از محصول دیجیتال جدید بهره ببرند.

"لارناکا در دستان شما"، برای ساکنان این موقعیت را فراهم می‌کند تا از آخرین اخبار و رویدادهای شهرداری مطلع شوند. این برنامه به شهروندان کمک می‌کند تا موارد مورد علاقه خود را پیدا کنند و به شماره تلفن‌های کاربردی و جزئیات تماس دسترسی پیدا کنند. برنامه جدید، زندگی ساکنان را با امکان پرداخت جریمه، مالیات شهرداری و سایر هزینه‌ها به صورت آنلاین تسهیل می‌کند.

شهروندان قبرسی از خدمات دیجیتالی بهره می‌برند

کاربران نیز این امکان را خواهند داشت که از طریق اپلیکیشن، پیشنهادات خود را ارائه کنند و مشکلات را به شهرداری گزارش دهند. برای سهولت این فرآیند، "لارناکا در دستان شماست! " به شهروندان کمک می‌کند تا عکس‌ها و سایر اسنادی را که شکایات و پیشنهادات آن‌ها را پشتیبانی می‌کند، پیوست کنند. سپس، به طور خودکار موارد ارسالی را به بخش‌های مسئول رسیدگی به گزارش‌ها، منتقل می‌کند.

شهرداری اعلام کرده است که اجازه ارائه پیشنهادات و شکایات، به ساکنان کمک می‌کند تا "تصویری مستقیم، به‌روز و دقیق‌تر" از مشکلات موجود در شهرداری داشته باشد و به این ترتیب، قادر خواهند بود تا مسائل را به نحو مؤثرتری حل و فصل کنند.

شهرداری لارنکا، با توسعه و راه‌اندازی این اپلیکیشن، گام مهمی در جهت تبدیل شدن به شهری مدرن و هوشمند برمی‌دارد چراکه از فناوری برای فراهم آوردن امکانات و خدمات بیشتر استفاده می‌کند.

کد خبر 560198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.