بازسازی ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی اصفهان پس از ۴۰ سال

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان این‌که این سازمان نسبت به اجرا و تکمیل چند پروژه از جمله بازسازی کامل ایستگاه شماره ۲ اقدام کرده است، گفت: پس از حدود ۴۰ سال، تعمیرگاه سازمان آتش‌نشانی از ایستگاه شماره دو جدا شد و این مکان به یک ایستگاه تبدیل شد.

ابراهیم مطلبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نسبت به اجرا و تکمیل چند پروژه اقدام کرده است که از جمله آنها می‌توان به پروژه کاربری‌سازی هشت دستگاه خودرو سنگین اسکانیا و بازسازی کامل ایستگاه دو آتش‌نشانی اشاره کرد.

وی ادامه داد: پروژه کاربری‌سازی هشت دستگاه خودروی سنگین اسکانیا به منظور نوسازی ناوگان عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و اجرای مطلوب‌تر خدمات ایمنی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه بازسازی کامل ایستگاه شماره دو با صرف هزینه‌ای بالغ بر با هزینه ۳۰ میلیارد ریال، خاطرنشان کرد: پس از حدود ۴۰ سال، تعمیرگاه سازمان آتش‌نشانی از ایستگاه شماره دو جدا شد و این مکان به یک ایستگاه کامل تبدیل شد که این پروژه نیز تکمیل شد.

وی با بیان اینکه برای نوسازی و خرید سیستم ارتباطات بی‌سیم دستی و خودرویی دیجیتال سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ۷۷ میلیارد ریال هزینه شده است، اضافه کرد: یکی از الزامات سازمان آتش‌نشانی در حریق و حوادث مرتبط با آن، ارتباطات بی‌سیمی است که با حمایت‌های صورت گرفته این بی‌سیم‌ها ثبت قرارداد شده است و تا آخر فروردین‌ماه سال آینده به سازمان آتش‌نشانی تحویل داده می‌شود.

مطلبی ادامه داد: دو دستگاه تویوتا نیز به منظور تسهیل امدادرسانی معابری مانند کوه صفه که عبور از آن دشوار است، با هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد ریال کاربری‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه کاربری‌سازی دو دستگاه نیسان از دیگر اقدامات این سازمان است، تصریح کرد: این اقدام به منظور عبور و مرور در بازارها یا مسیرهای باریک و بهره‌مندی از پمپ آب در این خودروها، با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان به عنوان متولی تأمین و ارائه خدمات ایمنی در شهر فعالیت می‌کند، گفت: کارکنان این سازمان همواره برای ارائه خدمات ایمنی، آمادگی کامل دارند تا در صورت بروز حادثه در هر نقطه شهر، در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای خدمت‌رسانی حاضر شوند.

کد خبر 560173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.