ساعت دیدار گیتی‌پسند و چیپس‌کامل تغییر کرد

سازمان لیگ فوتسال با درخواست باشگاه گیتی‌پسند مبنی بر تغییر دیدار این تیم مقابل چیپس‌کامل مشهد در هفته پایانی لیگ‌برتر موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان که دو هفته مانده به پایان لیگ‌برتر با اقتدار و شایستگی برای چهارمین مرتبه به قهرمانی لیگ‌برتر فوتسال ایران رسید روز جمعه بیستم اسفندماه و در دیدار پایانی لیگ‌برتر میزبان چیپس‌کامل مشهد خواهد بود. کهکشانی‌های گیتی‌پسند پس از پایان این دیدار جشن قهرمانی‌شان را نیز بر پا خواهند کرد.

جواد شریف، مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی‌پسند در رابطه با این دیدار اظهار کرد: با درخواست رسمی باشگاه گیتی‌پسند و موافقت باشگاه چیپس‌کامل مشهد و سازمان لیگ فوتسال، زمان آخرین دیدار لیگ برتر فوتسال در سال ۱۴۰۰ بین تیم‌های گیتی‌پسند و چیپس‌کامل مشهد از ساعت ۱۶ به ۱۸ روز جمعه بیستم اسفندماه تغییر پیدا کرد.

وی دلیل این تغییر ساعت را پخش همزمان این دیدار از شبکه‌های اصفهان و ورزش عنوان کرد و افزود: باید از مدیران صداوسیمای مرکز اصفهان، مدیریت محترم شبکه ورزش، باشگاه چیپس‌کامل مشهد و در رأس آن از سازمان لیگ فوتسال کمال قدردانی را داشته باشیم که مقدمات برگزاری دیدار و پوشش مناسب جشن قهرمانی گیتی‌پسند را فراهم کردند.

مدیر روابط‌عمومی گیتی‌پسند در پایان ضمن تاکید بر بدون تماشاگر بودن این دیدار خاطرنشان کرد: متأسفانه این دیدار به دلیل شرایط کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به رشته فوتسال می‌توانند از شبکه‌های اصفهان و ورزش بازی و جشن قهرمانی را مشاهده کنند.

کد خبر 560152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.