کشف انبار مواد محترقه در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف یک انبار موادمحترقه در محله مولوی تهران خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار کرد: در روزهای منتهی به چهارشنبه سوری، پلیس پیشگیری تهران بزرگ اقدام به تشدید نظارت بر اقدامات مجرمانه با هدف پیشگیری از حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری را دستور کار خود قرار داده است و در همین راستا مأموران در روز گذشته خبری درخصوص نگهداری و توزیع مواد محترقه در محله مولوی تهران را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعات، موارد فنی و اخذ مجوز قضائی، محل نگهداری این مواد که انباری در محدوده مولوی بود را مورد شناسایی قرار دادند و در عملیاتی با حضور در این محل، موفق به کشف ۲۱ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه قاچاق و غیراستاندارد شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه دو مرد ۳۸ و ۴۵ ساله در این انبار دستگیر شدند، ادامه داد: این افراد اعتراف کردند که اقدام به خرید و تولید این مواد کرده و قصد داشتند آن‌ها را برای چهارشنبه سوری به فروش برسانند. همچنین بررسی سوابق متهمان دستگیر شده نشان داد که آن‌ها پیش از این نیز بارها به دلیل ارتکاب جرایم مختلف دستگیر شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دو متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شدند و انبار مذکور نیز پلمب و اموال آن که بیش از دو میلیارد ریال ارزش ریالی داشت ضبط شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 560144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.