فعالیت سامانه بارش‌زا تا روز سه‌شنبه/کاهش ۲ تا ۴ درجه‌ای دمای هوا

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ادامه فعالیت سامانه بارش‌زا تا روز سه‌شنبه در استان خبر داد و گفت: از فردا پدیده غالب در استان، بارش نسبتا شدید تا شدید است که در روزهای پنجشنبه و جمعه به اوج می‌رسد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود سامانه بارش‌زا به استان و فعالیت آن تا اوایل روز سه‌شنبه است.

وی وضعیت جوی در اکثر مناطق استان را نیمه‌ابری تا ابری، گاهی همراه با وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی کرد و افزود: شاهد بارش باران و برف به ویژه در مناطق غربی استان خواهیم بود که در مناطق مستعد، همراه با رعد و برق است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه از فردا پدیده غالب در استان، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید است، گفت: وزش باد در روزهای پنجشنبه و جمعه به اوج خود می‌رسد و وقوع طوفان لحظه‌ای نیز در بیشتر نقاط استان انتظار می‌رود.

وی از کاهش دو تا چهار درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان خبر داد و خاطرنشان کرد: دمای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۱۳ درجه و در خنک‌ترین ساعت‌های صبح فردا نیز به شش درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

آقایی تصریح کرد: گرم‌ترین نقطه استان خوروبیابانک با ۲۰ درجه سانتی‌گراد و سردترین شهرستان بویین‌ومیاندشت با منفی یک درجه خواهد بود.

کد خبر 560119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.