توصیه‌های پلیس به شهروندان درخصوص چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: قبل از چهارشنبه آخر سال فرزندان خود را از خطرات آتش و مواد محترقه آگاه کنید و از آیین‌های پاک ایرانی با آن‌ها صمیمانه سخن بگویید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ مهدی کریمی با بیان هشدارها و توصیه‌ها جهت پیشگیری از حوادث پایان سال، اظهار کرد: خانواده‌ها در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال نقش مهمی ایفا می‌کنند.

وی خطاب به والدین گفت: قبل از چهارشنبه آخر سال فرزندان‌تان را از خطرات آتش و مواد محترقه آگاه کنید و از آئین‌های پاک ایرانی با آن‌ها صمیمانه سخن بگویید.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز خاطرنشان کرد: در شب چهارشنبه آخر سال کنار فرزندانتان باشید و برای آنان محیطی آماده سازید تا رغبتی به بیرون رفتن نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها مراقبت کنند تا فرزندان آن‌ها مواد آتش‌زا همچون ترقه را در خانه نگه‌داری نکنند و در صورت خرید مواد محترقه کم خطر با او همراه باشید.

سرهنگ کریمی اضافه کرد: از آتش زدن مواد منفجره دست‌ساز و غیراستاندارد و مواد آتش‌زا مانند کپسول گاز، لاستیک، بنزین و الکل خودداری شود.

وی تصریح کرد: آتش‌های پرحجم در حیاط و محله غیرقابل مهار است، باید از این کار ممانعت به عمل آید.

سرهنگ کریمی گفت: باید مراقب رفتارهای خطرناک و نابه‌هنجار بود و در صورت لزوم هرگونه اخبار و مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده شود.

کد خبر 560106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.