۲۳ روستای شهرستان نایین به آب پایدار متصل می‌شود

نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی از اتصال ۲۳ روستای شهرستان نایین به آب پایدار خبر داد.

الهام آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص پروژه آبرسانی شهرستان نائین اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی و زیرساختی روستاهای شهرستان نائین تأمین آب شرب مردم است.

وی افزود: در جهت حذف آبرسانی با تانکر در سطح شهرستان، تکمیل مجتمع آبرسانی روستاهای بهارستان و لای سیاه در دستور کار قرار گرفت که به منظور تسریع در تکمیل این پروژه پیگیری‌های متعددی در سطح ملی انجام شد و جهت تأمین بودجه جلسات متعددی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و سازمان برنامه بودجه برگزار و تاکید شد که هرچه سریع‌تر مجتمع آبرسانی روستاهای شهرستان نائین تکمیل شود.

نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق پیگیری‌های انجام شده و با مساعدت قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور، بسیج سازندگی استان و اداره آب و فاضلاب استان اصفهان، اجرای پروژه به بسیج سازندگی محول شد.

آزاد تاکید کرد: فاز اول این پروژه با اعتبار حدود ۱۸ میلیارد ۲۳ روستای شهرستان نائین به آب پایدار متصل می‌شوند و در این راستا کاهش ۶۰ درصدی آب‌رسانی با تانکر را در سطح شهرستان شاهد خواهیم بود. بر همین اساس انتظار می‌رود با همکاری خوب بسیج سازندگی و آبفا مردم بتوانند به‌زودی از این پروژه بهره‌مند شوند.

کد خبر 560047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.