رونمایی از دیوارنگاره یادمان شهدای محله جوزدان

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از رونمایی دیوارنگاره یادمان شهدای محله جوزدان همزمان با سالروز میلاد باسعادت امام حسین (ع) خبر داد.

میثم بکتاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دیوارنگاره یادمان شهدای محله جوزدان به درخواست شهروندان و ساکنان محله که در دیدار صمیمانه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح شد، در کمتر از یک ماه طراحی و اجرا شد.

وی افزود: دیوارنگاره یادمان شهدای محله جوزدان در کوچه محل سکونت پنج خانواده شهید معظم و در مقابل منزل یکی از این خانواده‌های که دارای دو شهید والا مقام هستند، قرار گرفته است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت اجرای دیوارنگاره‌های شهری، گفت: با توجه به این‌که دیوارنگاره‌ها نقش بسزایی در زیباسازی معابر شهری دارد، هر سال در بودجه شهرداری ردیفی به این موضوع اختصاص داده می‌شود و به ترتیب اولویت با در نظر گرفتن درخواست‌های مردمی، دیوارهایی که نیاز به زیباسازی دارد، با توجه به عناصر هویتی طراحی و اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو دیوارنگاره دیگر در منطقه یک در حال اجرا است که همزمان با فرارسیدن سال نو رونمایی خواهد شد و در معرض دید شهروندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 560040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.