بازیکنانم انتظارات را برآورده نکردند/امیدوارم در سال جدید نتایج بهتری کسب کنیم

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: دو بازی خوب را پشت سر گذاشتیم، اما چیزی که از بازیکنان انتظار داشتم برآورده نشد؛ شش بازیکن مصدوم داریم که این مسئله دیگر بازیکنان تیم را تحت فشار بیشتری قرار می‌دهد البته تا به حال با توجه به شرایط مصدومان خوب جنگیدند.

حمید صادق شاه نشین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص دو بازی اخیر ذوبی‌ها اظهار کرد: در این دوره از بازی‌ها دو بازی بیشتر نداشتیم، یک بازی را جمعه مقابل تیم گچساران انجام دادیم که با هفت امتیاز اختلاف پیروز شدیم، در بازی بعد که روز گذشته به مصاف پدافند عامل رفتیم که این تیم را هم با نتیجه ۳۳ بر ۲۵ شکست دادیم.

وی ادامه داد: دو بازی خوب را پشت سر گذاشتیم، اما چیزی که از بازیکنان انتظار داشتم برآورده نشد؛ شش بازیکن مصدوم داریم که این مسئله دیگر بازیکنان تیم را تحت فشار بیشتری قرار می‌دهد البته تا به حال با توجه به شرایط مصدومان خوب جنگیدند.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن با بیان اینکه در حال حاضر در رده سوم لیگ برتر هندبال قرار داریم، تصریح کرد: ادامه رقابت‌ها از بیستم فروردین ماه آغاز می‌شود امیدواریم مصدومان به تیم بازگردند و نتایج بهتری کسب کنیم.

به گزارش ایمنا، تیم هندبال ذوب آهن در مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال مقابل تیم‌های نفت و گاز گچساران و پدافند عامل قرار گرفت.

گاندو ها نفت و گاز گچساران را با نتیجه ۳۱ بر ۲۴ و پدافند عامل را با نتیجه ۳۳ بر ۲۵ شکست دادند تا رده سومی خود را در جدول لیگ برتر هندبال تثبیت کنند.

کد خبر 560036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.