آغاز طرح استقبال از بهار در لوندویل

شهردار لوندویل از آغاز اجرای طرح استقبال از بهار با هدف پاکسازی معابر و فضای عمومی شهر در آستانه سال جدید خبر داد.

نعمت یاورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری لوندویل طرح استقبال از بهار را با به‌کارگیری ۲۳ نیرو و ماشین‌آلات سنگین و سبک، طبق روال سال‌های گذشته از هفته جاری آغاز کرده است و تا پایان اسفندماه اقدام به رفت‌وروب، نظافت و زیباسازی شهر می‌کند.

وی افزود: این طرح شامل حذف موانع فیزیکی از معابر، لکه‌گیری و آسفالت، پاکسازی مبلمان شهری، رنگ‌آمیزی جدول‌ها، معابر و سرعت‌گاه‌ها، شست‌وشوی خیابان‌ها، گل‌کاری در فضای سبز و جمع‌آوری زباله‌ها، مصالح و نخاله‌های ساختمانی در نقاط مختلف شهر لوندویل برای استقبال از بهار سال ۱۴۰۱ است.

شهردار لوندویل با بیان اینکه طرح پاکسازی محله به محله، ورودی و خروجی شهر و ساحل دریای لوندویل انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: شهرداری در تلاش است در ایام نوروز فضای زیبا و شادابی برای شهروندان و مسافران ایجاد کند.

یاورپور تصریح کرد: سال جاری، ۱۷ میلیارد ریال قیر یارانه‌ای از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شهرداری لوندویل اختصاص پیدا کرد و در صورت مساعد بودن شرایط جوی، حدود ۹ هزار مترمربع از معابر شهر از جمله خیابان فاطمیه و تعدادی از کوچه‌های خیابان اصلی امام خمینی (ره)، آسفالت می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی لوندویل از توابع شهرستان آستارا است و در غرب استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 560031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.