کاشت ۱۵ هزار گلدان گل فصلی در پیشواز از نوروز

شهردار خوانسار با اشاره به کاشت هزار اصل نهال در هفته درختکاری در شهر خوانسار، گفت: در آستانه سال نو ۱۵هزار گلدان گل فصلی و هزار و ۵۰۰صندوق گل بنفشه در سطح شهر کاشت می‌شود.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به کاشت هزار اصله نهال در هفته درختکاری در شهر خوانسار، اظهار کرد: در آستانه سال نو، ۱۵ هزار گلدان گل فصلی و هزار و ۵۰۰ صندوق گل بنفشه در سطح شهر کاشت می‌شود.

وی با بیان اینکه گلخانه شهرداری دو هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت دارد، افزود: در گلخانه شهرداری خوانسار دو نیرو به صورت شیفت‌بندی مشغول کار هستند.

شهردار خوانسار خاطرنشان کرد: سالانه ۵۰ هزار گلدان گل فصلی و دائمی از قبیل انواع گل رز، گل‌محمدی، انواع یاس و بنفشه، گل همیشه‌بهار، گل شب‌بو و شمعدانی، اطلسی و جعفری تولید می‌شود.

احمدی با اشاره به اجرای عملیات سه کیلومتر لوله‌گذاری در سطح فضای سبز شهری در سال جاری، گفت: ۸۰ درصد فضای سبز شهری از طریق سیستم نوین آبیاری می‌شود.

وی با اشاره به نصب حفاظ ایمنی و نرده‌کشی در حاشیه رودخانه اصلی شهر خوانسار، گفت: نرده‌کشی اطراف رودخانه اصلی شهر حدفاصل پل حسینیه تا میدان امام شهر خوانسار به طول ۱۳۰ متر با اعتباری حدود ۱۰۰ میلیون تومان انجام شد.

کد خبر 559995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.