سپاه آماده کمک به منابع طبیعی برای صیانت از درختان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان گفت: سپاه پاسداران آماده کمک به منابع طبیعی برای جلوگیری از تخریب درختان و تصرف اراضی ملی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید عباس میرکریمی امروز _یکشنبه پانزدهم اسفندماه_ در مراسم گرامیداشت هفته منابع طبیعی در ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به هفته منابع طبیعی و آبخیزداری و تقارن آن با روز پاسدار، اظهار کرد: حفاظت از منابع طبیعی وظیفه یک نهاد خاص نیست و باید تمام دستگاه‌ها از آن حفظ و حراست کنند.

وی گفت: سپاه آماده کمک به منابع طبیعی برای حفظ و صیانت از منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب درختان و تصرف اراضی ملی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان تصریح کرد: ناحیه مقاومت بسیج با هدف خدمت رسانی به مردم با تمام دستگاه‌های دولتی تعامل دارد.

میرکریمی با بیان اینکه رفاه طلبی مسئولان موجب ناامیدی مردم از نظام می‌شود، گفت: تغییر انگیزه‌ها و تغییر باور ملت ایران از نظام از اهداف دشمن است، حضور جهادی مسئولان در میان مردم و احصای مشکلات آنان موجب دلگرمی به نظام می‌شود.

در ادامه محمدرضا عسگریان فرماندار گلپایگان با بیان اینکه باید قدردان زحمات پاسداران باشیم، اظهار کرد: خدمات پاسداران در طول دوران انقلاب بر هیچکس پوشیده نیست، ایران اسلامی به برکت تلاش سپاه پاسداران جزیره امنی در منطقه خاورمیانه است.

وی ضمن تبریک هفته منابع طبیعی و روز پاسدار، گفت: سپاه پاسداران ضمن حفاظت از دستاوردهای انقلاب در حوزه منابع طبیعی و اقتصادی و تنظیم بازار اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.

کد خبر 559957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.