رونمایی از فناوری جدید شارژ خودورهای الکتریکی در جورجیا

فناوری جدید که به تازگی در ایالت جورجیا رونمایی شده است، برای شارژ تعداد زیادی خودروی الکتریکی به کار می‌رود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، فناوری شارژ پایدار با قابلیت استقرار آسان وسایل نقلیه الکتریکی که به‌تازگی در ایالات متحده آمریکا رونمایی شده است، تقاضاهای رو به رشد برای زیرساخت‌های شارژ الکتریکی را فراهم می‌کند.

جایگاه سوخت‌رسانی مدرن

به گفته شرکت زیرساخت هوشمند زیمنس (SI)، این تکنولوژی که شبیه یک ایستگاه سوخت‌رسانی مدرن است، در اواخر سال ۲۰۲۱ توسعه یافت و سپس به‌منظور شارژ وسایل نقلیه الکتریکی تنها در مدت سه روز در مرکز تحقیق و توسعه زیمنس برای محصولات الکتریکی شهر پیچتری کرنرز جورجیا رونمایی شد.

محصول جدید که "VersiCharge XL" نام دارد با همکاری شرکت فناوری ساخت و ساز سبز Nexii تولید و به ثبت رسیده است. شرکت زیرساخت هوشمند زیمنس ادعا می‌کند که این اولین سیستم شارژ وسایل نقلیه الکتریکی است که تمام اجزای زیرساخت کم‌کربن آن روی زمین قرار داد؛ این طراحی، امکان حذف فعالیت‌های عمرانی پرهزینه، کاهش ضایعات ساخت و ساز در محل و اثرات زیست‌محیطی را فراهم می‌کند.

رونمایی از فناوری جدید شارژ خودورهای الکتریکی در ایالت جورجیا

شارژ تعداد زیادی خودروی الکتریکی

فناوری مفهومی VersiCharge XL از تکنولوژی‌های اثبات شده توزیع برق در محیط‌های بسته و مکان‌هایی مانند مراکز داده و تأسیسات صنعتی استفاده می‌کند که در یک محفظه مقاوم در برابر آب و هوا و فضای باز قرار می‌گیرد.

این فناوری با قابلیت‌های همه‌کاره خود، برای شارژ تعداد زیادی خودروی الکتریکی با استفاده از شارژرهای EV سطح دو یا سطح سه در محیط‌های بیرون از پارکینگ ساختمان‌های اداری کوچک گرفته تا هاب‌های لجستیکی طراحی شده است.

صنعت حمل‌ونقل؛ بزرگترین منبع انتشار کربن

استفان سیدول، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Nexii، درباره فناوری جدید گفت: "صنعت ساخت و ساز و حمل‌ونقل جزو بزرگ‌ترین منابع انتشار کربن محسوب می‌شود."

وی افزود: "همکاری شرکت‌های زیمنس و Nexii نشان دهنده قدرت ایده‌پردازی سریع و توسعه راه‌حل‌هایی برای بعضی از بزرگ‌ترین مشکلات جهان است. ما از رونمایی نمونه اولیه شارژر EV هیجان زده‌ایم و مشتاقانه منتظر نوآوری‌های بیشتری هستیم."

سیدول ادامه داد: "نمونه اولیه با استفاده از مصالح ساختمانی Nexii ساخته شده است که دارای خواص قابل مقایسه با بتن و کربن بسیار کمتر به عنوان ساختار عمودی برای پشتیبانی از سیستم‌های Sentron Busway زیمنس است که برای تغذیه شارژرهای EV به کار می‌رود."

رونمایی از فناوری جدید شارژ خودورهای الکتریکی در ایالت جورجیا

کد خبر 559936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.