۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
همکاری منچستر سیتی با صرافی OKX

باشگاه پیشرو فوتبال انگلیس همکاری افتتاحیه خود را با صرافی ارز دیجیتال OKX در میان تیم‌های مردانه و زنانه و همچنین سرمایه‌گذاری‌های نوظهور این باشگاه در ورزش‌های الکترونیکی اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس بیانیه مطبوعاتی باشگاه منچسترسیتی، این همکاری بر روی تجارب انحصاری برای پایگاه مشتریان جهانی OKX، علاوه بر حضور در استادیوم در سراسر ورزشگاه اتحاد و استادیوم آکادمی تمرکز خواهد کرد.

OKX که در اوایل سال جاری از OKEx تغییر نام داد، دومین صرافی بزرگ در صنعت است که طبق گزارش‌ها بیش از ۲۰ میلیون مشتری داشته و بیش از ۴/‏۳ میلیارد دلار حجم معاملات عادی را در ۲۴ ساعت گذشته تسهیل کرده است. این مجموع، آن را بالاتر از کوین بیس قرار می‌دهد که با تقریباً ۳.۳ میلیارد دلار در رده سوم قرار دارد، اما فاصله زیادی با تسلط بایننس در بالای جدول با بیش از ۱۶.۲ میلیارد دلار دارد.

جی هائو (Jay Hao)، مدیرعامل OKX خاطرنشان کرد که منچسترسیتی باشگاهی است که نشان دهنده تأثیری است که فوتبال در ایجاد تفاوت مثبت در زندگی مردم دارد، تا مردم را حول عشق مشترک به بازی زیبا گرد هم بیاورد.

همچنین منچستریونایتد با شرکت بلاک چین Tezos همکاری کرد تا به کیت آموزشی رسمی و شریک فناوری آن تبدیل شود و قصد دارد وارد فضاهای کلکسیونی متاورس و توکن غیرقابل تعویض (NFT) شود.

کمپانی فوربس آماری را منتشر کرد که با ارزش ترین باشگاه‌های فوتبال جهان را رتبه بندی کرد. در حالی که غول‌های اسپانیایی بارسلونا و رئال مادرید در جایگاه‌های برتر قرار گرفتند، منچستریونایتد با ارزش ۴.۲ میلیارد دلار و درآمد ۶۴۳ میلیون دلار در رده چهارم قرار گرفت. در این بین منچسترسیتی با ۴ میلیارد و ۶۰۹ میلیون دلار در رده ششم قرار گرفت.

کد خبر 559922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.