آمادگی کامل پلیس اصفهان برای تامین امنیت جاده‌ها و نقاط گردشگری

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به احتمال افزایش مسافرت‌های نوروزی از آمادگی کامل این فرماندهی برای تأمین امنیت و آرامش جاده‌ها و نقاط گردشگری در ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری در حاشیه مراسم جشن دانش‌آموختگی و اعطای درجه به فراگیران مرکز آموزش علمی و تخصصی درجه‌داری شهید بهشتی ناجا، با تبریک میلاد اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار، اظهار کرد: با توجه به دشمنی نظام‌های استکباری علیه ملت ایران، لازم است نیروهای مسلح از جمله نیروهای انتظامی به صورت مداوم آمادگی صددرصدی داشته باشند.

وی افزود: در چنین ایام خجسته‌ای با تدبیر فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، مراسم جشن دانش‌آموختگی و اعطای درجه‌داری به نیروهای جدیدالورود به نام سردار شهید ورکش همزمان با کلیه مراکز آموزشی ناجا، در مرکز شهید بهشتی اصفهان اجرا شد.

به‌کارگیری نیروهای جدید به منظور برقراری امنیت

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تقدیر و تشکر از اساتید، فرماندهان و مربیان این مرکز، ادامه داد: به امید خدا نیروهای جدیدی که امروز موفق به کسب درجه شدند به منظور برقراری تأمین امنیت به ویژه در ایام پایانی سال در کنار سایر نیروهای انتظامی حضور خواهند داشت.

وی تأمین امنیت بازار و خرید عیدانه مردم در ایام پایانی سال را از برنامه‌های مهم پیش‌روی پلیس استان برشمرد و خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای ایام نوروز ۱۴۰۱ از آمادگی کامل برخوردار است و برای برقراری امنیت جاده‌ها، مراکز گردشگری و نقاط دیدنی استان برنامه‌ریزی کرده است تا امنیت و آرامش برای مردم و مسافرانی که به این استان سفر می‌کنند، فراهم باشد.

کد خبر 559911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.