عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ اسفندماه

در این بسته خبری از توزیع ۱۰ هزار اصله نهال در بجنورد تا غرس دو هزار اصله نهال در بم و کاشت بیش از ۱۰ هزار اصله درخت و درختچه در ملایر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

غرس ۲ هزار اصله نهال در بم

علیرضا ریاضی، شهردار بم از کاشت دو هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در راستای اجرای طرح "کاشت نهال رایگان" در این شهر خبر داد و گفت: ۳۰۰ اصله انواع نهال در نخستین روز از هفته درختکاری با حضور مسئولان و با همکاری اداره منابع طبیعی بم بصورت نمادین در بلوار آیت الله بهجت و بلوار خبرنگار واقع در شهرک امام این شهر کاشته شد.

توزیع ۱۰ هزار اصله نهال در بجنورد

عباسعلی مهماندوست، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بجنورد گفت: توزیع ۱۰ هزار اصله نهال غیر مثمر در مرکز استان به مناسبت روز درختکاری انجام شد.

افزایش سرانه فضای سبز شهر مراغه

محمد مقتومی، شهردار مراغه گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده مدیریت شهری، سرانه موجود فضای سبز در شهر مراغه به بیش از ۱۵ متر افزایش پیدا می‌کند.

شهربازی و فضای سبز آب‌بر، چشم انتظار انتقال سند

حجت‌الله شعبانی، شهردار آب‌بر گفت: اختصاص فضای سبز و ایجاد شهربازی از مطالبات جدی شهروندان و جوانان شهر آب‌بر است.

سرانه فضای سبز ساوه، پایین‌تر از میانگین کشوری

امیررضا یوسفیان، شهردار ساوه گفت: سرانه فضای سبز این شهر از میانگین و استاندارد کشوری پایین‌تر است.

کاشت بیش از ۱۰ هزار اصله درخت و درختچه در ملایر

مجید فرجی، شهردار ملایر با بیان اینکه حرکت شایسته درختکاری نباید به روز یا هفته خاصی محدود شود و باید از هر فرصتی برای کاشت درخت و احیای فضای سبز استفاده کرد، اظهار کرد: مجموعه شهرداری ملایر یکی از اولویت‌های کاری خود را حفظ و نگهداری از درختان کاشته شده در سطح شهر قرار داده و طی سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای جهت توسعه درختکاری وجنگل‌کاری کمربند سبز شهری انجام شده است.

برگزاری جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی بادرود

علی رجبی، شهردار بادرود گفت: جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی بادرود به‌منظور اشاعه فرهنگ زیبایی‌شناسی و ارتقای سواد بصری شهروندان نوروز ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

سدمعبر وانت‌بارها و لکه‌گیری آسفالت؛ بیشترین خواسته شهروندان قزوینی

ارزیابی‌های ده روزه سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین در اسفندماه نشان می‌دهد برای چندمین بار، جمع‌آوری و ساماندهی سدمعبر وانت بارهای دوره‌گرد و لکه‌گیری آسفالت بیشترین درخواست شهروندان از مدیریت شهری بوده است.

دفع آب‌های سطحی خرم‌آباد، نیازمند اعتبار

سعید فتوحی، شهردار خرم‌آباد گفت: دفع آب‌های سطحی و رفع مشکل آب‌گرفتگی معابر شهر به هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

کد خبر 559909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.