۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
شرکت بیلبورد وارد فضای NFT شد

شرکت موسیقی و سرگرمی آمریکایی بیلبورد اعلام کرد به منظور ورود به اکوسیستم رو به رشد NFT با گروه موسیقی جهانی (UMG) همکاری کرده است.

به گزارش خیرنگار ایمنا، شرکت بیلبورد فاش کرد بدر حال راه‌اندازی یک پروژه NFT به نام Chartstars است و مجموعه ان اف تی این شرکت از بلاکچین Flow بهره می‌برد. بیلبورد همچنین اظهار کرد که ان اف تی های چارت استارز هنر و خلاقیت دارای مجوز رسمی هستند و کلیپ‌های بصری کوتاه از موزیک ویدئوها و عکاسی آلبوم را ارائه خواهند کرد.

راه اندازی چارت استارز اولین محصول مقیاس پذیر NFT بیلبورد است که برای طرفداران موسیقی طراحی شده است. بیانیه بیلبورد توضیح می‌دهد که چارت استارز مجموعه‌ای از آثار هنری دیجیتال متمرکز بر هنرمندان است که دستاوردها و نقاط عطف در آثار بیلبورد را به یاد می‌آورد. علاوه بر این، شرکت موسیقی و سرگرمی گفت که مشوق‌هایی در پروژه ان اف تی بیلبود اعمال خواهد شد. مدیران UMG و بیلبورد بر این باورند که ان اف تی ها باعث می‌شوند که طرفداران بتوانند برای همیشه با هنرمندان مورد علاقه خود مرتبط شوند.

گروه موسیقی یونیورسال اخیراً اعلام کرد که با بازار NFT Curio همکاری کرده است. UMG همچنین یک پروژه سرگرمی Bored Ape Yacht Club (BAYC) را در سال گذشته راه اندازی کرد. مایکل نش، معاون اجرایی استراتژی دیجیتال UMG، گفت که بیلبورد راه جدیدی را برای اتصال طرفداران موسیقی به هنرمندان پیشرو ایجاد کرده است.

کد خبر 559904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.