لایحه تعلیق استخراج بیت کوین نیویورک

پیشنهاد ایالت نیویورک برای تعلیق استخراج اثبات کار با سوخت فسیلی به مدت سه سال در سراسر ایالت مورد حمایت دو عضو مجلس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، Amy Paulin و Ken Zebrowski نام خود را به همراه ۴۳ حامی دیگر برای لایحه A7389B مطرح کرده اند. علاوه بر تعلیق سه ساله استخراج در نیروگاه‌های سوخت فسیلی سابق، این لایحه به وزارت حفاظت از محیط زیست ایالت نیویورک نیاز دارد تا صنعت استخراج ارز دیجیتال این ایالت را ارزیابی کند. این ارزیابی تأثیر بر کیفیت آب و هوا و انتشار گازهای گلخانه‌ای را تعیین می‌کند.

آنا کلز (Anna Kelles)، نماینده ایالت نیویورک، در ماه فوریه گفت که اطلاعات ارزیابی NYSDEC به تعیین این است که آیا ممنوعیت استخراج به درستی انجام می‌شود یا خیر.

لایحه تعلیق استخراج بیت کوین نیویورک

این لایحه مستلزم حمایت اکثریت اعضای مجلس است تا برای تصویب نهایی در قانون به استاندار ارسال شود. در حال حاضر تنها ۴۵ نفر از ۱۵۰ نماینده مجلس از این لایحه حمایت می‌کنند، بنابراین هنوز تا اجرایی شدن آن راه باقی مانده است.
جومان ویلیامز (Jumaane Williams)، نامزد فرمانداری نیز حمایت خود را از این قانون به دلیل نگرانی‌های زیست محیطی و آنچه که به نظر او اثرات مضر اقتصادی عملیات استخراج است، اعلام کرده است.

کد خبر 559902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.