سپاهان ۴ _ فولاد زرند ۳/برد نزدیک زردپوشان در خانه

تیم فوتسال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر فوتسال میزبان فولاد زرند ایرانیان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، دو تیم سپاهان اصفهان و فولاد زرند ایرانیان در سالن آبفای اصفهان مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند. این دو تیم در حالی هفته ماقبل پایانی لیگ‌برتر را انجام می‌دهند که در نیمه‌بالایی جدول دارند و عملاً لیگ برایشان تمام شده و بازی‌های باقی‌مانده‌شان تشریفاتی محسوب می‌شود.

رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال

سپاهان اصفهان و فولاد زرند ایرانیان

سالن: آبفا

تماشاگر: -------

بازیکنان تیم فوتسال سپاهان اصفهان:

فرهاد ابراهیمی، مهرداد جابری، بابک نصیری، میلاد چراغی، محسن منتظمی، امیر خون‌جهان، محمد احمدی، رضا آبگون، سامان دشن، محمد بیاتی و ایمان ریخته‌گر

سرمربی: احمد باغبانباشی

بازیکنان تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان:

مهرزاد صادقی، امیرحسین رضایی، امیر علی‌محمدپور، محمد یقین‌لو، جواد محمدی، امین نصرالله‌زاده، داود خسروی، کامبیز گمرکی، علی ایزدی، محمدجواد ضیالدین، احمد ابراهیمی و حسین اکبرزاده

سرمربی: رضا کردی

گل‌ها:

سپاهان: میلاد چراغی ۲ بار - گل‌به‌خودی - محسن منتظم

فولاد زرند ایرانیان: علی ایزدی - جواد محمدی - حسین اکبرزاده

کارت زرد: میلاد چراغی و محمد احمدی (سپاهان)

کارت قرمز: مهرداد صادقی (فولاد زرند ایرانیان)

شرح بازی و گل‌ها:

تیم فولاد زرند ایرانیان خیلی بهتر بازی را شروع کرد و موفق شد قبل از رسیدن بازی به نیمه، گل نخست را توسط علی ایزدی وارد دروازه سپاهان کند.

پس از آن سپاهانی‌ها که غافلگیر شده بودند به حملات پیاپی و فشار روی دروازه فولاد روی آوردند. اما ضربات پایانی طلایی‌پوشان دقت کافی را نداشتند و یا واکنش‌های خوب دروازه‌بان فولاد و مدافعانش، مانع از فروپاشی دروازه تیمشان شدند.

در واپسین دقایق نیمه‌اول، روی حرکت زیرکانه رضا آبگون، با شروع سریع بازی و ارسال پاس به میلاد چراغی او را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد و چراغی هم با یک شوت پای چپ کار را به تساوی کشاند.

اما این پایان کار نبود و فقط ۲۵ ثانیه مانده به پایان نیمه‌نخست، جواد محمدی با یک شوت ناگهانی از زاویه‌ای بسته فولاد را به گل دوم رساند تا میهمان برنده به رختکن برود.

پنج دقیقه پس از شروع نیمه‌دوم و در دقیقه ۲۵، میلاد چراغی باز هم موفق شد با یک ضربه دیدنی گل دوم سپاهان را به‌ثمر برساند.

در دقیقه ۲۸ مهرداد صادقی دروازه‌بان فولاد زرند به‌خاطر برخورد توپ بیرون از محوطه و مانع شدن از گلزنی سپاهان با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شد.

فولاد زرند صاحب یک ضدحمله در دقیقه ۲۹ شد، در ادامه خطای مدافع سپاهان روی بازیکن فولاد این تیم را به‌خاطر رسیدن تعداد خطاهای سپاهان به پنج، در فرصت گلزنی از روی پنالتی نقطه دوم کرد که حسین اکبرزاده آن را به گل سوم فولاد تبدیل کرد.

دقیقه ۳۲، کامبیز گمرکی با تیزهوشی پس از جاگذاشتن مدافع سپاهان موفق شد یک پنالتی برای فولاد بگیرد، توپی که به دست مدافع سپاهان برخورد کرد و خطای‌هند شد. اما با واکنش خوب فرهاد ابراهیمی درون دروازه توپ به گل تبدیل نشد.

در پاورپلی تیم سپاهان، طلایی‌پوشان پس از فشارهای فراوان مدافعان فولاد زرند را ناچار به اشتباه کردند تا دروازه‌خودی را باز کنند و دوباره کار به تساوی کشیده شود.

در ثانیه‌های پایانی بازی سپاهانی‌ها که به‌دنبال برد بودند باز هم ریسک پاورپلی را به جان خریدند و موفق شدند با چاشنی کامبک پیروز این دیدار شوند.

نکات بازی:

سپاهان تا پیش از این دیدار با ۳۰ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار داشت.

فولاد زرند ایرانیان نیز تنها با یک امتیاز بیشتر نسبت به طلایی‌پوشان با ۳۱ امتیاز دو رده بالاتر در جایگاه ششم جدول ایستاده بود.

کد خبر 559893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.