همگام‌سازی خدمات اسکوتر برقی با نیازهای مردم در بریتانیا

چهارچوبی استاندارد به زودی در بریتانیا پیاده خواهد شد که مدیران را قادر به نظارت هر چه بیشتر بر تعداد اپراتورهای میکروموبیلیتی، اندازه ناوگان‌ها، پوشش جغرافیایی و سایر جنبه‌های اجرایی مهم آن‌ها خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گروه حمل‌ونقل شهری بریتانیا، مجموعه‌ای متشکل از متخصصان حمل‌ونقل است که برای بهبود پویایی شهرها در راستای سبزسازی و افزایش برابری، نشاط، سلامت و کیفیت مکان‌های عمومی می‌کوشند. اعضای این گروه اخیراً از مدیران بخش حمل‌ونقل شهرهای سراسر انگلستان خواسته‌اند نظارت خود را بر خدمات اجاره‌ای «میکروموبیلیتی» نظیر اسکوترهای برقی افزایش دهند تا در نتیجه، نیازهای مردم را با آن‌ها همگام کنند و در نهایت، امنیت عمومی را به ارمغان آورند.

گزارش‌ها حاکی است که گروه حمل‌ونقل شهری بریتانیا خواهان طراحی چهارچوبی استراتژیک است تا به واسطه آن، مدیران شهر را قادر به نظارت بیشتر بر عملکرد اپراتورهای اشتراک وسایل نقلیه کوچک مانند دوچرخه یا اسکوتر برقی کند. در واقع، مدیران شهر باید به اشتراک داده‌ها با سایر کارکنان بخش حمل‌ونقل بپردازند تا از این طریق، طرح‌های عبور و مرور شهری را مورد حمایت قرار دهند و مهم‌تر از همه این‌که به افزایش ایمنی در مسیر تردد سایر وسایل نقلیه کمک کنند.

همگام‌سازی خدمات اسکوتر برقی با نیازهای مردم در بریتانیا

اگرچه پیاده‌سازی یک استراتژی جدید به شرایط محلی شهرهای بریتانیا بستگی دارد، با این‌حال تخصص و تدابیر هوشمندانه مدیران حمل‌ونقل می‌تواند در سازگارسازی خدمات اشتراک وسیله‌های حمل‌ونقل کوچک مانند اسکوترها و دوچرخه‌های الکتریکی نقش مهمی ایفا کند و در تأمین بهتر نیازهای مردم سهیم باشد.

در حال حاضر، مدیران شهرهای مختلف انگلستان در حال پیاده‌سازی بیش از ۳۰ پروژه آزمایشی در زمینه اشتراک اسکوترهای برقی هستند که زمان تقریبی برای تکمیل آن‌ها، نوامبر ۲۰۲۲ تخمین زده شده است. طی این مدت زمان، اگرچه خرید و فروش اسکوترهای برقی قانونی خواهد بود، با این وجود افرادی که از طریق آن‌ها در خیابان‌های عمومی و مسیرهای دوچرخه‌سواری تردد کنند، مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت؛ چرا که استفاده از آن‌ها می‌تواند امنیت عمومی را با خطر مواجه کند.

کد خبر 559833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.