اعیاد شعبانیه به بهترین شکل برگزار شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آزادسازی سواحل که دولت پیگیر انجام آن است در راستای تحقق نشاط اجتماعی و بهره‌مندی مردم از این فضاهای انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه، پانزدهم اسفندماه_ در تذکر خود در سی‌وسومین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: بیست‌ونهم دی‌ماه سال جاری طرح شفافیت به تصویب رسید و تلاش شهرداری در این راستا برای تشکیل کمیته سلامت اداری در موعد مقرر قابل تقدیر است.

وی افزود: بر اساس زمان‌بندی بخش قابل توجهی از اقدامات مربوط به مدیران و اطلاعاتی که لازم است باید تا بیست‌ونهم اسفندماه سال جاری در اختیار مردم قرار گیرد و درخواست می‌کنم شهرداری آن را مد نظر داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر این‌که بخش پایانی اقدامات طرح شفافیت نیز روز بیست‌ونهم فروردین ۱۴۰۱ انجام می‌شود، ادامه داد: پس از آن گزارشی از اقدامات انجام شده پیرامون طرح شفافیت به مردم ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که روز جوان در برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه نباید فراموش شود، گفت: بعد از دو سال درگیری مردم با بیماری کرونا، برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه فضای شهر را تغییر می‌دهد و این شور و نشاط می‌تواند مقدمه حضور بهار باشد.

صالحی خاطرنشان کرد: آزادسازی سواحل نیز که دولت پیگیر انجام آن است در راستای تحقق نشاط اجتماعی و بهره‌مندی مردم از این فضاهای انجام می‌شود.

کد خبر 559829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.