انتصاب معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب

علی رمضانی در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود دیانی را به‌عنوان معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حکم مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران آمده است:

«با استعانت از خداوند متعال، نظر به مراتب شایستگی‌ها، تعهد انقلابی، سوابق ادبی و مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران» منصوب می‌شوید.

از آن‌جا که با عنایت خاص وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه شعر و ادبیات داستانی و تصویب اعضای محترم هیئت امنای مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، از این پس سطح تشکیلاتی آن واحد سازمانی از دفتر به معاونت ارتقا می‌یابد، شایسته است تدابیر لازم را برای سیاستگذاری و راهبردپردازی، همچنین ارتقای کیفی و کمی فعالیت‌ها، با نظرداشت اولویت اصلیِ حمایت و تقویت جریان‌های فعال و متعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی اتخاذ کنید.»

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود دیانی دانش‌آموخته حوزه علمیه قم و دانشجوی دکتری دین‌پژوهی است. در کارنامه او فعالیت‌هایی مانند سردبیری برنامه ادبی «شب روایت» و برنامه «شب‌های هنر»، سردبیری برنامه «سوره»، سردبیری مجله‌ ادبی «الف‌یا» و عضویت در تحریریه‌ ویکی‌شیعه دیده می‌شود.

پیش‌تر غلامرضا طریقی، سرپرست دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران بود که در حکمی به‌عنوان مشاور مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در امور فعالیت‌های فرهنگی منصوب شد.

کد خبر 559806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.