ورود سامانه بارشی جدید به استان/بارش در مناطق غربی و شمالی

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید از اواسط امروز به استان خبر داد و گفت: بارش برف و باران در نیمه غربی و شمال استان آغاز شده است و تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود سامانه بارشی از اواسط امروز و ادامه فعالیت آن تا روز سه‌شنبه روی استان است و آسمان در اکثر مناطق استان به شکل کمی ابری، به تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به آغاز بارش برف و باران در نیمه غربی و شمال استان از عصر و شامگاه امروز، ادامه داد: نفوذ این سامانه بارشی، تا روز دوشنبه در سطح استان ادامه خواهد داشت و احتمال رعد و برق و تگرگ در ارتفاعات و جاری شدن روان‌آب در مناطق بارشی دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان برای روز دوشنبه در نیمه جنوبی استان، وزش باد شدید را پدیده غالب دانست و گفت: کمینه دما در ۲۴ ساعت آینده سه تا پنج درجه افزایش پیدا می‌کند، امروز حداکثر دمای هوای اصفهان به ۱۹ درجه سانتی‌گراد و کمینه فردا صبح نیز به ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

آقایی تصریح کرد: گرم‌ترین نقطه استان طی ۲۴ ساعت آینده را خوروبیابانک با ۲۳ درجه سانتی‌گراد و خنک‌ترین شهرستان نیز بوئین‌ومیاندشت و میمه با دمای دو درجه سانتی‌گراد در شبانه‌روز آینده خواهند بود.

کد خبر 559802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.