مشهد، پیشرو در اجرای فرمان رهبر انقلاب برای کاشت درختان مثمر

معاون خدمات شهری شهردار مشهد با بیان این‌که همه ساله مقام معظم رهبری کاشت درخت را انجام می‌دهند و بر موضوع کاشت درختان مثمر تاکید دارند، گفت: شهرداری مشهد در اجرای این فرمان رهبری پیشرو بوده و در پویش درختکاری بیش از ۷۰ هزار درخت مثمر کاشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نجفی امروز _یکشنبه، پانزدهم اسفندماه_ در مراسم روز درختکاری همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و گرامیداشت مقام پاسداران انقلاب اسلامی ایران و پویش سراسری درختکاری با کاشت بیش از ۳۳۰ هزار اصله درخت و درختچه در سال جاری، اظهار کرد: عملیات کاشت گل‌های فصلی بهار ۱۴۰۱ از اواخر بهمن‌ماه سال جاری آغاز شده است و بر اساس برنامه زمان‌بندی تا بیست‌وپنجم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این‌که اگر امروز مجموعه شهرداری‌های کشور و مشهد بنا بر وظیفه ذاتی، عملکردی و قانونی خود فضای سبز احداث می‌کند، کاری هنرمندانه به مثابه تبدیل قطعه طلا به اثر زینتی است، ادامه داد: ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای استقبال از بهار ۱۴۰۱ بازسازی و زیباسازی شده است و پنج دستگاه اتوبوس نیز برای استفاده فرهنگی و اجتماعی، اختصاص داده شده است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد با بیان این‌که همه ساله مقام معظم رهبری کاشت درخت را انجام می‌دهند و بر موضوع کاشت درختان مثمر تاکید دارند، گفت: شهرداری مشهد در اجرای این فرمان رهبری همواره پیشرو بوده و در پویش درختکاری بیش از ۷۰ هزار درخت مثمر کاشته است.

وی وجه تمایز استقبال از بهار ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته را طرح "محله بهاری" دانست و افزود: با مشارکت سمن‌ها و گروه‌های اجتماعی و حوزه‌های علمیه طرح "محله بهاری" در ۱۶ محله حاشیه شهر که جز موارد محروم هستند، در حال اجرا است، در این طرح اقدامات روبنایی مثل لکه‌گیری آسفالت، تعویض جداول، فضای سبز، اصلاح المان‌های ترافیکی و خط‌کشی انجام خواهد شد.

کد خبر 559788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.