اهدای ۹۲۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد اصفهان

به‌مناسبت تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و در جشن توانمندی دو هزار و ۹۵۰ خانوار مددجوی این نهاد با هدف برقراری عدالت و ریشه‌کنی فقر در اصفهان، ۹۲۰ واحد مسکونی به مددجویان این نهاد اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا مرتضوی در آئین اهدای ۹۲۰ واحد مسکونی به مددجویان اصفهانی و جشن توانمندسازی دو هزار و ۹۵۰ خانوار همزمان با سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، اظهار کرد: ارائه هر خدمت به نیازمندان توسط امدادگران، بر محور خیر است و در این دلدادگیِ ویژه، دست خدا همیشه همراه این خادمان خواهد بود.

وی با تبریک ایام شعبانیه و سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: امدادگران در این سالروز خود را با اهداف اولیه این نهاد در مسیر ۴۳ سال خدمت رصد کرده و با تجربه‌های بسیاری که در این سال‌ها کسب کرده‌اند، این موضوع را مورد بررسی قرار دهند که چگونه باید برای ریشه‌کن کردن فقر مطلق برنامه‌ریزی کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان گام‌های خوبی در مسیر خودکفایی مددجویان برداشته است، ادامه داد: امروز شاهد توانمندی دو هزار و ۹۵۰ خانوار اصفهانی هستیم و این نشان از برنامه‌ریزی خوبی است که کمیته امداد استان برای گسترش عدالت و ریشه‌کنی فقر داشته است.

وی همچنین درباره تأمین مسکن مددجویان گفت: از ارزشمندترین اقداماتی که کمیته امداد انجام می‌دهد تأمین مسکن مددجویان بوده و امسال ۹۲۰ واحد ساخته و به خانوارهای تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.

کمک ۹۰ میلیون تومانی به مسکن مددجویان

در ادامه این آئین کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اظهار کرد: کمیته امداد با پرداخت اعتباری نزدیک به ۹۰ میلیون تومان، مددجویان را برای بهره‌مندی از مسکن مناسب همراهی می‌کند.

وی با اشاره به کمک خیران و نیکوکاران در تأمین و ساخت مسکن مددجویان، گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن استان و با همکاری بانک‌های عامل پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد، ساخت مسکن در مناطق محروم را از اولویت‌های این نهاد دانست و ادامه داد: این تعداد واحدهای مسکونی که به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد به مددجویان اهدا شد، بیشتر در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت قرار دارد.

کد خبر 559786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.