ضرورت تامین منابع برای توسعه زیرساخت کمربند سبز شهر

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این‌که دستگاه‌های استان باید برای تأمین منابع توسعه زیرساخت کمربند سبز شهر همت کنند، گفت: دستگاه‌های استان در تأمین زیرساخت‌ها و مدیریت شهری برای نگهداری از عرصه‌های توسعه فضای سبز اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید امیر سامع امروز _یکشنبه، پانزدهم اسفندماه_ در نطق خود در سی‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، ضمن تبریک و تهنیت ایام شعبانیه با اشاره به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، اظهار کرد: اهمیت این مخلوق زیبای خداوند تأثیر زیادی در زندگی شهروندان دارد، بنابراین باید برای حفظ و احیای آن برنامه‌ریزی کنیم.

وی با بیان این‌که دستگاه‌های استان باید برای تأمین منابع توسعه زیرساخت کمربند سبز شهر همت کنند، افزود: باید برای توسعه فضای سبز، تأمین منابع آب پایدار، تأمین کمربند سبز اصفهان اقدام شود؛ در این راستا لازم است شهرداری به احداث این عرصه‌ها بودجه اختصاص دهد و دستگاه‌های استان در تأمین زیرساخت‌ها و مدیریت شهری برای نگهداری از آن اقدام کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فرآیند تصویب بودجه ۱۴۰۱، تصریح کرد: پیشنهاد و تصویب بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اصفهان بر اساس منشور شورای اسلامی شهر و راهبردهای تدوین برنامه‌های مدیریت شهری در طول ماه گذشته انجام شد و پروژه‌های بزرگ شهری در این فرایند در نظر گرفته شده است، اما مهم‌ترین کلان‌پروژه مدیریت شهری برگرداندن حسن اعتماد مردم به مدیریت شهری است.

وی تاکید کرد: کلان‌پروژه مدیریت شهری برگرداندن حس اعتماد مردم فهیم اصفهان به مدیریت شهری است و در این راستا باید فضای مشارکت مردم فراهم شود که اگر این مهم رخ دهد می‌تواند اثر مهمی در ارتقای کیفیت زندگی در شهر داشته باشد.

سامع افزود: یکی دیگر از کلان‌پروژه‌های مدیریت شهری ایجاد وحدت رویه، عبور از پیچ و خم‌های اداری و به صحنه آوردن تمام توان‌ها برای به ثمر رساندن برنامه‌ها و پروژه‌های شهری، حفظ وحدت و هم‌افزایی جهت ارائه سریع خدمات به مردم است.

کد خبر 559772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.