تکمیل فاز اول جلوخان پایانه مسافربری امام‌ رضا(ع) تا پایان سال

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فاز اول پروژه احداث جلوخان پایانه مسافربری امام‌رضا (ع)، پیش از آغاز سال نو و همزمان با میلاد امام‌ زمان (عج) به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احداث فاز اول پروژه جلوخان پایانه مسافربری امام‌رضا (ع)، فضای مناسب شهری را در مقابل پایانه ایجاد کرده است. همچنین این طرح با هدف بهبود و افزایش کارایی ساختار و ارتقای کیفیت خدمات برای رفع نیازهای گوناگون بهره‌برداران در حوزه‌های مختلف که منجر به تولید فضای شهری در چهارچوب هویت شهری مشهد نیز شده است و تکمیل آن در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، فاز اول پروژه احداث جلوخان پایانه مسافربری امام رضا (ع) که شامل ایجاد فضای مناسب شهری در مقابل پایانه است، پیش از آغاز سال نو و همزمان با میلاد امام زمان (عج) به بهره‌برداری می‌رسد و فاز دوم نیز در سال آینده تکمیل خواهد شد.

ایمان فرهمندی در این خصوص اظهار کرد: پایانه مسافربری امام رضا (ع) یکی از مهم‌ترین دروازه‌های ورودی شهر مشهد بوده و بیشترین حجم ورود زائر نیز از همین محل است، بنابراین این پایانه برای مدیریت شهری مشهد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید شرایط آن به‌روز و آماده ارائه خدمات باشد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه جلوخان پایانه مسافربری امام‌رضا (ع) سال به منظور تسهیل تردد و بهره‌مندی زائران از امکانات پایانه و افزایش فضای خدمات و تفرجی و بهبود سطح کیفی ارائه خدمات در سال ۱۴۰۰ آغاز شده و تا پایان سال فاز اول آن تکمیل خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تکمیل فاز اول پروژه جلوخان پایانه مسافربری امام رضا (ع) علاوه‌بر تسهیل تردد و بهره‌برداری زائران، فضای شهری مناسبی نیز برای بهره‌برداری مجاوران و ساکنان محلات اطراف پایانه نیز فراهم می‌شود.

وی با بیان این‌که فاز اول پروژه که شامل ایجاد فضای مناسب شهری در مقابل پایانه است، پیش از آغاز سال نو و همزمان با میلاد امام زمان (عج) به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: فاز دوم پروژه نیز سال آینده، پس از اتمام سفرهای نوروزی آغاز می‌شود، این فاز شامل عملیات عمرانی و ساختمانی جامع‌تر و مفصل‌تری است.

کد خبر 559765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.