بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری سرخون محقق نشد

رئیس شورای اسلامی شهر سرخون گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری محقق نشد.

رضا شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، خصوص بودجه، اظهار کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال ۱۴۰۱، ۲۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است که نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به این‌که بودجه ۱۴۰۰ شهرداری دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود، افزود: بر اساس پیش‌بینی بودجه سال آینده، ۴۰ درصد بودجه عمرانی و ۶۰ درصد جاری است.

رئیس شورای اسلامی شهر سرخون گفت: با توجه به این‌که شهرداری سرخون منبع درآمدی پایداری ندارد از طریق اعتبارات ارزش افزوده و اعتبارات واریزی سازمان شهردای‌ها، اداره می‌شود.

وی ادامه داد: البته تمام شهرداری‌های کوچک وضعیت مشابه دارند، بودجه ۱۴۰۱ نیز در دست بررسی است. تاکنون نیز چند مرتبه بودجه برای بررسی بیشتر و برخی تغییرات برگشت داده شده است که امیدواریم در روزهای آتی مراحل نهایی انجام شده و تصویب شود.

شجاعی تصریح کرد: بودجه ۱۴۰۰ نیز هنوز با قرار گرفتن در ماه پایانی سال، محقق نشده است؛ تلاش کردیم کدهای درآمدی در جای خود هزینه شود، اما با توجه به این‌که در سال ۱۴۰۰ کسری بودجه داشتیم این بودجه در جاهای دیگر نیز هزینه شد.

وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم برای سال ۱۴۰۱ به پیش‌بینی بودجه صحیح برسیم تا کدهای درآمدی تعریف شده به درآمد پایدار برای شهرداری منجر شود.

کد خبر 559759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.