فولاد _ذوب‌آهن/ تلاش برای وضعیت بهتر!

تیم فوتبال فولاد و ذوب‌آهن در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال امروز مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ در ورزشگاه فولاد آرنا رودرروی تیم فوتبال فولاد خوزستان قرار می‌گیرد.

دیدار تیم‌های فولاد و ذوب‌آهن

ورزشگاه: فولاد آرنا

داوران: موعود بنیادی‌فرد، قهرمان نجفی، یوسف مغروری و میثم حیدری

ناظر: محسن قهرمانی

ذوب‌آهن امیدوار به نتیجه‌گیری

تیم فوتبال ذوب آهن از ۲۰ بازی شش برد، چهار تساوی و ۱۰ شکست به دست آورده که با ۲۲ امتیاز در رده دوازدهم جدول جای گرفته است. این تیم پس از شش هفته که پیروزی به دست نیاورده بود، هفته گذشته مقابل پدیده مشهد با نتیجه دو بر یک پیروز شد تا به روند ناکامی‌های خود پایان دهند.

نمایش خوب بازیکنان جدید

سعید باقرپسند و سجاد آشوری، خریدهای نیم فصل دوم مهدی تارتار هستند که عملکرد خوبی از خود نشان دادند و در پیروزی ذوب آهن مقابل پدیده نقش مهمی را ایفا کردند.

هفته گذشته قریشی روی کارت زرد دومی که از داور گرفت اخراج شد و برای این دیدار محروم است.

اگر گاندوها موفق شوند فولاد را شکست دهند، در صورت شکست یا تساوی تیم‌های هوادار و نساجی تا رده دهم صعود خواهند کرد در غیر این صورت همان جایگاه دوازدهم را خواهند داشت.

۳۶ بازی خانگی بدون شکست

تیم فوتبال فولاد خوزستان از ۲۰ بازی هفت پیروزی، ۹ مساوی و پنج شکست به دست آورده که با ۲۹ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد. شاگردان نکونام هفته گذشته مقابل هوادار به تساوی بدون گل رضایت داند و در ۳۶ دیدار خانگی خود شکستی را متحمل نشدند.

ذوبی‌های سابق در فولاد

فولادی‌ها به دلیل اینکه نماینده ایران در آسیا هستند، در نیم فصل دوم یارگیری خوبی انجام دادند و تیم خود را تقویت کردند که یکی از این بازیکنان جذب شده شهاب گردان دروازه‌بان فصل گذشته ذوب‌آهن است، همچنین حمید بوحمدان، محمدرضا خلعتبری، محمدرضا عباسی و مهران درخشان مهر سابقه بازی در تیم ذوب‌آهن را دارند.

اگر می‌خواهند جزو تیم‌های بالای جدول باشند، می‌توانند با پیروزی مقابل ذوب‌آهن و شکست تیم‌های گل‌گهر و پیکان تا رده پنجم جدول صعود کنند، اما اگر بازی را واگذار کنند امکان سقوط تا رده نهم هم وجود دارد.

شرایط جوی نامطلوب خوزستان

چند روز اخیر آب و هوای خوزستان با گرد و خاک فراوانی همراه است که به همین دلیل ذوب‌آهن یک روز دیر تر به این شهر سفر کرد و فولادی‌ها هم با این شرایطی که نفس کشیدن سخت است ولی به تمرینات خود ادامه دادند.

در دیدار رفت فولاد با تک گل پری را ذوب‌آهن را شکست داد که باید دید در بازی امروز کدام تیم پیروز میدان می‌شود.

کد خبر 559733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.