ساماندهی و زیباسازی شهرهای مازندران در آستانه نوروز

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: ساماندهی و زیباسازی شهرهای مازندران در آستانه نوروز مورد تاکید است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا علیخانی کوشکک در بازدید از پروژه‌های ترافیکی شهرستان آمل با اشاره به اینکه ساماندهی ورودی‌های شهرها مورد تاکید استاندار است، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های ساماندهی ورودی‌های شهرها، محور آمل-چمستان است که در کنار ساماندهی این ورودی پرحجم، ترافیک منطقه نیز کاهش خواهد یافت‌.

علیخانی با بیان اینکه باید پاکسازی معابر و خیابان‌ها در روزهای پایانی سال مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: منظر شهری در آستانه نوروز برای شهروندان و مسافران زیباسازی شود.

وی با اشاره به تدارک المان‌های نوروزی، فستیوال‌ها و بازارچه‌های محلی از سوی شهرداری‌ها در آستانه نوروز، افزود: مکان‌های فروش محصولات رفت و روب روزانه برای بخش کشاورزی و دامداری مقرر شود تا بتوان در حوزه اقتصادی نوروز نیز ایجاد انگیزه شود.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه مدیریت شهری، نسبت به زیبایی شهرها اهمیت قائل شود، بر مدیریت پسماندها در محلات و مناطق آمل تاکید کرد.

وی با تاکید بر ساماندهی ترافیک و توجه به مدیریت بحران در ایام عید، گفت: تاکید استاندار مازندران بر خدمات رسانی در ایام نوروز است و شهرستان‌ها در این زمینه اهتمام داشته باشند.

کد خبر 559718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.