بانوان کارآفرین الگوی اقتصادمقاومتی هستند

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کاشان گفت: بانوان کارآفرین الگوی اقتصاد مقاومتی هستند.

عفت پدرام‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نقش زنان در فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی خانواده، اظهار کرد: بانوان کارآفرین یک الگوی کامل در اقتصاد مقاومتی برای فرزندان خود هستند که پسران و دختران خود را یک کارآفرین شایسته و مفید در جامعه تربیت می‌کنند.

وی ادامه داد: حضور بانوان در عرصه اقتصادی از ارزشمندترین فعالیت‌های حوزه جامعه اسلامی محسوب می‌شود؛ همان‌طورکه حدیث «الکاسب حبیب‌الله» در مقام کسب و کار ارزش والایی برای فعالان حوزه اقتصادی تبیین کرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به اینکه زنان کارآفرین زیادی وجود دارند که ممکن است حتی بعضی از آن‌ها در اطراف محل زندگی‌مان مشغول به کار باشند و ما آن‌ها را به خوبی بشناسیم یا از دید دیگران فردی ناشناس باشند، اما آن‌قدر در کسب و کارشان موفق هستند و شرایط خوبی برای خودشان فراهم کرده‌اند، گفت: بانوان کارآفرین با ایده‌های خلاقانه کسب و کار در حال تغییر دنیا هستند.

وی افزود: با برگزاری نمایشگاه‌های کارآفرینی می‌توان در راستای حمایت از بانوان و توانمندی‌های آن‌ها در عرصه اقتصادی جامعه، معرفی محصولات خانگی و ایجاد انگیزه در این قشر گام برداشت.

کد خبر 559715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.