آقایان قول دادند فینال در تختی نباشد/ترازهای مالی هیئت فوتبال را ندیده تایید کردیم!

«درمجمع سالیانه هیئت فوتبال، احساس کردم یک کار غیراصولی انجام شده است و آن این بود که لیست‌های ترازهای مالی در جلسه به تایید اعضا می‌رسید. این لیست‌ها در شرایطی تایید می‌شد که هرگز لیست‌های کلی صورت‌های مالی را ندیده بودم که بخواهم آن‌ها را تایید کنم!»

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزهای اخیر حواشی زیادی پیرامون برگزاری فینال مسابقه لیگ پیشکسوتان بین ون پارس نقش‌جهان و سپاهان شکل گرفت. پنجشنبه هفته گذشته درحالی‌که این دیدار قرار بود در ورزشگاه تختی اصفهان برگزار شود، اما به‌دلیل حضور نیافتن تیم ون پارس، هیئت فوتبال اصفهان سپاهان را قهرمان رقابت‌ها اعلام کرده و مراسمی نیز در همین خصوص برگزار شد. این در حالی است که پس از اعطای جام قهرمانی احمد تحسیری گفت‌وگویی را با خبرگزاری ایمنا انجام داد و دلیل انصراف تیمش را در آن مسابقه، چمن بی‌کیفیت ورزشگاه تختی و آسیب‌دیدگی احتمالی بازیکنانش دانست. در ادامه نیز مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال اصفهان در واکنش به صحبت‌های تحسیری، حضورنیافتنِِ ون پارس را بی‌احترامی به پیشکسوتان فوتبال اصفهان اعلام کرد. برای روشن شدن بیشتر ماجرا و درخصوص بحث پیرامون این بازی و دیگر حواشی با احمد تحسیری، مدیرعامل ون پارس نقش‌جهان گفت‌وگوی مفصلی انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

نیاز بود تصمیم مدیریتی در سطح کلان اتخاذ شود

احمد تحسیری، مدیر عامل باشگاه ون پارس نقش‌جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درخصوص دیدار پنجشنبه فینال پیشکسوتان که منجربه حضور نیافتن تیم ون پارس در آن شد، اظهار کرد: باشگاهی هستیم که در امر فوتبال فعالیت خودمان را از سه سال گذشته شروع کرده‌ایم و سعی داریم اجرای هر چیزی را روی اصول حرفه‌ای آن پیش ببریم. در واقع درخواست داریم در هرچیزی فرآیند قانونی و نظم انضباط آن حفظ شود. برداشت ما از هیئت فوتبال مخصوصاً در دیدارهای مسابقات پیشکسوتان این بود که آن‌ها درقبال باشگاه‌هایی که از قبل در اصفهان بوده‌اند، جانب‌دارانه برخورد می‌کنند. این موارد را یکی دو سال است تحمل می‌کنیم اما کار به جایی رسیده که نیاز بود تصمیم مدیریتی در سطح کلان برای آن اتخاذ شود. دلیل این اتفاق هم این بود که می‌خواهیم در استان اصفهان کار کنیم و برنامه‌ریزی درستی برای حضور در سطوح بالاتر فوتبال داریم.

وی تصریح کرد: برنامه تیم ما برای دو سال آینده حضور در لیگ برتر است و اگر به لیگ برتر آمدیم، دو بازی با سپاهان و دو بازی با ذوب‌آهن خواهم داشت. در واقع اگر با این تیم‌های همشهری رقابت باشد، هیئت فوتبال باید نظرات دو تیم مدنظرشان را تأمین کنند و روی یک تیم دیگر و خواسته‌هایشان پا بگذارند؟ این از نظر من قابل قبول نیست؛ ما نه بودجه دولتی داریم و حمایتی از طرف کسی می‌شویم و البته نیاز هم نداریم. از وقتی در فوتبال آغاز به فعالیت کرده‌ام، انتظاراتم را از همه قطع کردم و سعی می‌کنم کیفیت قابل قبولی به نمایش بگذارم و خودمان نیازها را برطرف کنیم.

طاهری بارها گفت برای ما لیگ سه مهم است؛ اما در عمل کار خودش را کرد!

مدیرعامل باشگاه ون پارس درخصوص حواشی فینال پیشکسوتان با تیم ذوب‌آهن ادامه داد: سال گذشته فینال مسابقات را با تیم ذوب‌آهن برگزار می‌کردیم و قرار بود آن دیدار روز جمعه برگزار شود. فردای آن روز در لیگ سه فوتبال کشور بازی حساسی با حریف داشتیم. این مسابقه در ورزشگاه آرارات و از ساعت ۱۴ سوت آغاز آن به صدا درمی‌آمد اما بازی روز جمعه کاملاً ناگهانی از سوی مسئولان هیئت فوتبال به شنبه موکول شد! به خاطر دارم سریعاً با هیئت فوتبال تماس گرفتم و توضیح دادم که نمی‌توانیم در این روز بازی کنیم؛ چراکه تیم دیگر ما در لیگ سه باید به میدان برود. آن‌ها قبول نکردند و دلیل آن، یکی از بازیکنان ذوب‌آهن مطرح شد که تقی‌پور نام داشت و عنوان شد که از شمال کشور به اصفهان آمده و نمی‌تواند یک روز بیشتر در اصفهان بماند! می‌خواهم بدانم لیگ سه کشور که اسم استان اصفهان هم همراه تیم است، اهمیت بیشتری دارد یا بازیکنی که یک روز بیشتر در استان بماند؟ در نهایت مجبور شدیم بپذیریم و تنها درخواست ما تغییر زمان دیدار لیگ پیشکسوتان بود که آن را نیز نپذیرفتند! این را در نظر داشته باشید که بازیکنی مثل احمد مؤمن‌زاده در هر دو تیم بازی می‌کرد یا مسعود حاج‌فروش در عین حال که دروازه‌بان تیم پیشکسوتان بود، به عنوان مربی گلرهای تیم ما در لیگ سه فعالیت می‌کرد. چه برداشتی می‌توان کرد که هیئت فوتبال حاضر نیست حتی زمان بازی لیگ پیشکسوتان را تغییر دهد تا دیگر نماینده اصفهان در سطح حرفه‌ای فوتبال به راحتی کار کند؟ طاهری بارها گفت برای ما لیگ سه مهم است اما در عمل کار خودش را کرد.

آقایان قول دادند فینال در تختی نباشد/ترازهای مالی هیئت فوتبال را ندیده تایید کردیم!

تحسیری افزود: امسال در لیگ پیشکسوتان ابتدا قرار بود هشت تیم وارد مسابقات شود اما این تعداد به ۳۲ تیم رسید؛ در حالی که خیلی از این تیم‌ها توان رقابت‌ها با تیم‌های بزرگ اصفهان را نداشتند. در نهایت بازی کردیم و ابتدا مسابقات در زمین‌های تیم‌های میهمان و میزبان بود اما یک مرتبه بازی‌ها به ورزشگاه تختی آمد. اولین بازی که به این ورزشگاه رفتیم متوجه شدم که واقعاً نمی‌توان در آن بازی کرد. نامه‌ای را بعد از بازی با تیم رهنان به هیئت فوتبال ارسال کردم که نمی‌توانیم در این زمین بازی کنیم. حتی به دادخواه هم به صورت حضوری این ماجرا را منتقل کردم و قرار شد پیگیری صورت بگیرد. بازیکنان زیادی از تیم ون پارس ازجمله احمد مؤمن‌زاده به چمن معترض شدند و البته این اعتراض هم از نظر ما کاملاً بحق بود. این را باید اضافه کنم که به ما گفتند دیگر فینال را در تختی برگزار نمی‌کنیم. صحبت‌هایی را با بازیکنانم داشتم و آن‌ها را راضی کردم که دیدار ماقبل فینال را هم به نوعی در ورزشگاه تختی به میدان بروند.

عارفیان گفت ورزشگاه تختی کیفیت لازم را ندارد

وی خاطرنشان کرد: عارفیان، مسئول مسابقات هیئت فوتبال با من تماس گرفتند که برای هماهنگی قبل از بازی در هتل آزادی جلسه‌ای تشکیل دهیم. ۹ صبح روز یکشنبه هشتم اسفندماه این جلسه برگزار شد و حاضران در جلسه، عارفیان مسئول کمیته برگزاری مسابقات، مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال، مسئول پزشکی ورزشی هیئت فوتبال، معماریان نماینده تیم سپاهان، سرخوش نماینده کمیته پیشکسوتان و ملکیان بودند. در آن جلسه عارفیان به سه ورزشگاه، آرارات، نقش جهان و تختی برای میزبانی فینال اشاره کرد. این نقل قول عارفیان است که گفت ورزشگاه تختی کیفیت لازم را ندارد، حتی این صحبت‌ها را عنوان کرد که قرار بوده در خصوص ورزشگاه نقش جهان، معماریان به ما آخرین اخبار را اعلام کند که هنوز نمی‌دانیم میزبانی به کجا رسید اما کاملاً از رفتار آقایان مشخص بود که قرار نیست ورزشگاه نقش جهان یا آرارات میزبان باشد.

مدیر عامل باشگاه ون پارس اظهار کرد: حضار در جلسه مباحثی را مطرح کردند ازجمله اینکه ورزشگاه تختی وعده‌گاه مناسبی است یا مرکز شهر است و در واقع استدلال‌های خود را داشتند. نوبت به صحبت‌های بنده که رسید به این اشاره کردم که وعده‌گاه شما ساختمان بالای چمن بوده و زمین این ورزشگاه قتلگاه است! اگر یک نفر از پیشکسوتان در این بازی آسیب ببیند با توجه به سن و سالی که دارد، چطور می‌تواند به زندگی عادی خود ادامه دهد. حتی درخصوص مرکز شهر بودن آن نیز توضیح دادم که محدودیت‌های خاص خود را دارد و از جای پارک اتومبیل گرفته تا ترافیک ظهر این منطقه مشکلاتی را برای علاقه‌مندان پیش می‌آورد.در واقع اگر این بازی نقش جهان یا آرارات برگزار می‌شد هرگز این قبیل مشکلات را شاهد نبودیم.

وی ادامه داد: در ادامه آن جلسه یکی از حاضران گفت با طرح این مسائل، اقتدار هیئت فوتبال زیرسوال می‌رود و چرا باید باشگاهی در این خصوص اعمال نظر کند؛ درحالی‌که آیا طرح این مسائل که برای بهبود کیفیت مسابقه مطرح می‌شود اقتدار هیئت را زیرسوال می‌برد یا صرفاً برای کمک به مجریان امر است. حتی درخصوص آن جلسه بگویم هیئت فوتبال بنده را دعوت کرده بود نه بنده آن‌ها را.

آقایان قول دادند فینال در تختی نباشد/ترازهای مالی هیئت فوتبال را ندیده تایید کردیم!

کاش برای جلسه روز یکشنبه درخواست صورتجلسه کرده بودم

تحسیری افزود: خیلی جالب است که نماینده پزشکی ورزشی در عین حال کاپیتان تیم سپاهان بود اما در آن جلسه حضور داشت و در جهت منافع تیم خودش صحبت می‌کرد. حتی این را اگر نادیده بگیریم چطور این شخص که باید جلوی این بازی را در زمین بی‌کیفیت بگیرد، خود اصرار به بازی در آن دارد؟ اصلاً شما مسئول پیشگیری از بازی در آن زمین هستید نه من. متولی پزشکی ورزشی گفت در هر زمینی ممکن است این آسیب‌دیدگی‌ها باشد، اما من جواب دادم بله همین‌طور است اما شما چطور به ضریب آسیب‌دیدگی توجه ندارید. ضریب آسیب‌دیدگی در ورزشگاه تختی ۹۹ به ۱۰۰ است اما در نقش جهان یا آرارات این میزان خیلی پایین‌تر می‌آید.

وی درخصوص صحبت‌های مسئول کمیته مسابقات تصریح کرد: عارفیان در پایان جلسه گفت امروز تا عصر محل بازی را مشخص می‌کنیم که به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد. مجدداً تاریخ و زمان را اعلام می‌کنم روز یکشنبه هشتم اسفندماه حدود ساعت ۱۰:۳۰ این صحبت از سوی عارفیان اعلام شد. برخلاف صحبت‌های ایشان که در رسانه‌ها اعلام کرده است که دوشنبه جلسه داشتیم اما این جلسه یکشنبه بود. اگر می‌دانستم حواشی زیادی درخصوص این بازی پیش می‌آید در آن جلسه درخواست صورتجلسه نهایی را مطرح می‌کردم. نمی‌دانستم در این حد آقایان نمی‌دانند چه زمانی جلسه هماهنگی برگزار کرده‌اند در حالی که برگزارکننده آن بوده‌اند.

قرار بود عصر یکشنبه محل بازی را به ما اعلام کنند

مدیرعامل باشگاه ون پارس درخصوص دیگر اظهارات عارفیان در رسانه‌ها افزود: وی اعلام کرده که در پایان جلسه محل بازی مشخص شد درحالی‌که هرگز این را تأیید نمی‌کنم. گواه ادعای من نیز مصاحبه کشاورزیان در پایان بازی است که در آن اعلام کرد زمین را مشخص کنند. در روزهای بعدی منتظر ماندیم محل مسابقه مشخص شود اما درست در روز چهارشنبه و در پایان وقت اداری، آقایان اعلام کردند باید به تختی بیایید. جواب این نامه را بنده پنجشنبه ارسال کردم. حتی مسئول دفترم به دلیل اطلاع نداشتن از عدم شرکت ما در این بازی چند نفر از تدارکات را به تختی فرستاد؛ در صورتی که تصمیم ما برای بازی در تختی مشخص بود.

وی ادامه داد: این را باید اضافه کنم که در گروه‌های مختلف اعلام کرده بودند که بازی در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود اما با توجه به اعلام دبیر هیئت فوتبال مبنی بر پیگیری آخرین اخبار، تنها در گروه واتس‌آپی لیگ پیشکسوتان مبنا را اطلاعیه‌های آن گروه قرار دادیم. آن‌ها قرار بود عصر یکشنبه موضوع ورزشگاه را به ما اعلام کنند و حتی دلیلشان این بود که باید دعوت‌نامه‌هایی از سوی دو باشگاه برای میهمانانشان ارسال شود. بنابراین این موضوع باید سریعاً مشخص می‌شد. حتی در آن جلسه اعلام شد دعوت‌نامه‌های اشخاص حقوقی برعهده هیئت فوتبال و اشخاص حقیقی برعهده دو باشگاه ون پارس و سپاهان است. جالب است که آقایان روز چهارشنبه و در پایان وقت اداری زمین را مشخص می‌کنند و برایم سوال است بنده چه زمانی دارم تا میهمانانم را به ورزشگاه بیاورم؟

معیار تصمیم‌گیری برای انتخاب زمین تنها احساس ضعف و قدرت است!

تحسیری افزود: نهایتاً باید اعلام کنم فوتبالی هستم و سال‌های سال در همین زمین‌ها به میدان رفته‌ام. گفته‌های بنده را هم فوتبالی‌ها می‌خوانند و باید اعلام کنم معیار تصمیم‌گیری برای انتخاب زمین احساس ضعف و قدرت است. تیم‌هایی که احساس ضعف نسبت به حریفشان می‌کنند، دوست دارند در زمین‌های ناهموار بازی کنند و تیم‌هایی که احساس قدرت دارند زمین‌های با کیفیت را می‌پسندند. این امر برای هر دو باشگاه مستثنی نیست. حتی این را باید بگویم که اگر قصد هم داشتم در این زمین بازی کنم تعدادی از بازیکنانم از جمله مؤمن‌زاده، هاکوپیان و موسوی را در اختیار نداشتم؛ چراکه آن‌ها اعلام کردند به دلیل آسیب‌دیدگی احتمالی حاضر به بازی در این زمین نیستیم.

وی درخصوص اعلام چندباره حضور نیافتن در زمین تختی به مسئولان هیئت فوتبال و قول آن‌ها درخصوص برگزاری فینال در زمین دیگری تصریح کرد: چندین بار به مسئولان هیئت از جمله دبیر آن اعلام کردم که شرکت نمی‌کنیم اما آن‌ها آن را نمی‌پذیرفتند. آقایان طاهری و دادخواه بعد از بازی نیمه نهایی به من قول دادند که دیگر در تختی بازی فینال را برگزار نمی‌کنیم اما حرف‌هایشان عملی نشد. حتی این وعده داده شد که اگر باشگاه سپاهان درخصوص ورزشگاه نصف جهان به نتیجه نرسید خودمان اقدام می‌کنیم. باید بدعت‌هایی در استان کنار گذاشته شود و خیلی شفاف به ما اعلام کنند که مواضعشان چیست تا فکری در این خصوص بکنیم. درواقع یا باید این را قبول کنیم که وقتی منافع تیم‌های با سابقه به میان می‌آید ون پارس همیشه تیم له شده باشد یا خودمان کنار برویم.

چرا هیئت فوتبال پاسخ استعلام پلیس فتا را نمی‌دهد؟

مدیر عامل ون پارس خاطرنشان کرد: نباید این گونه باشد که تیم سپاهان نوین آن‌قدر جسارت به خرج بدهد که با کاربری تیم ون پارس در سایت فدراسیون فوتبال بازیکن کم و زیاد کند. این را چه کسی باید پاسخ بدهد. پرونده ما در شعبه ۲۵ دادگاه قرار دارد، چرا وقتی دو ماه پیش پلیس فتا نامه‌ای ارسال کرده که هیئت فوتبال باید در خصوص این موضوع جواب استعلام‌ها را بدهد آن‌ها طفره می‌رود؟ چرا باید پیرو آن سه نامه را به هیئت فوتبال ارسال کنیم که آقایان هیئت فوتبال پاسخ پلیس فتا را بدهید تا جلسه دادگاه که روز بیستم بهمن ماه برگزار می‌شود پیگیری شود. متأسفانه هیئت فوتبال جواب هیچ‌کس را نمی‌دهد. کسی از آقایان حاضر است بگوید دلیل این پاسخگونبودن چیست؟ به غیر از آنکه این طور برداشت می‌شود به دلیل منافع یک باشگاه خاص، آن‌ها قصد ندارند این کار را انجام دهند. درحالی‌که آن‌قدر پاسخ این استعلام داده نمی‌شود و کسی از سپاهان نوین پاسخگو نیست تا قاضی پرونده حکم بازداشت صادر می‌کند!

وی افزود: بازی فینال با پخش زنده تلویزیونی برگزار می‌شد و بهترین زمان بود تا برند شرکت ما از طریق رسانه ملی انعکاس داده شود؛ اما حاضر نیستیم سلامت بازیکنانم را فدای آن منفعت کنم. چه کسی حاضر است از این درآمد و اتفاق خوب بگذرد؟ اینکه بعد از این بازی می‌گویند ون پارس تنها دو سال است وارد فوتبال شده و فکر می‌کنید چه کسی هستید، واقعاً حرف‌های زشتی است. می‌گویند باشگاه‌های دیگر ۵۰ سال قدمت دارند؛ بنابراین حتماً از نظر آن‌ها عدالتی اگر قرار است اعمال شود، باید ۵۰ به دو باشد! در واقع برای رشد و توسعه فوتبال قدم برداشته‌ام و از جیب خرج می‌کنم. اگر نمی‌خواهند خیلی راحت بگویند تا در استان دیگری سرمایه‌گذاری کنم.

کسانی که صندلی‌های مسئولیت را اشغال کرده‌اند مقداری خودشان را به‌روز کنند!

تحسیری با اشاره به تماس‌هایی که از طرف مسئولان برگزاری بازی در زمان برگزاری مسابقه با وی و دیگر مسئولان باشگاه ون پارس برقرار شد و آن‌ها حاضر به پاسخ‌گویی نشدند، ادامه داد: وقتی نمی‌خواهم به میدان بروم چرا باید جواب تماس‌ها را بدهیم و در معذوریت اخلاقی قرار بگیریم. به همین دلیل کل مجموعه تیم پاسخ‌گوی هیچ‌کس نبودیم. آن‌ها از یکشنبه تا چهارشنبه هیچ تماسی نداشتند و در زمان مسابقه یاد ما افتادند. کسب جام برای ما اصلاً مهم نیست؛ تیم پیشکسوتان ما به همه فوتبالی‌های اصفهان ثابت شده است. کافی است یک نظرسنجی برای برنده این دیدار داشته باشید. برای اینکه بدعتی به غلط گذاشته نشود، این تصمیم اتخاذ شد و می‌دانیم که هدف ما در این فوتبال چیست. اصلاً برایمان مهم نیست جامی نگرفتیم؛ حتی این را می‌دانم که برای سپاهان به عنوان یک باشگاه بزرگ هم این مورد اهمیت ندارد. بازیکنان ما هم در سپاهان بوده‌اند و کار کرده‌اند. کسانی که صندلی‌های مسئولیت را اشغال کرده‌اند مقداری خودشان را برای فرآیندهای سازمانی و رفتارهای آن به‌روز کنند. نظم و انضباط است که پیشرفت ما را بیمه می‌کند و ما خواستار آن هستیم.

آقایان قول دادند فینال در تختی نباشد/ترازهای مالی هیئت فوتبال را ندیده تایید کردیم!

وی درخصوص مجمع سالیانه هیئت فوتبال افزود: جلسه‌ای برگزار شد تا در آن صورت‌های مالی هیئت فوتبال باید به وسیله اعضای مجمع تأیید می‌شد که در آن رئیس فدراسیون وقت «عزیزی‌خادم» هم حضور داشت. ابتدا در آن مجمع قصد داشتم در رابطه با همین مورد صحبت کنم. احساس کردم یک کار غیراصولی از طرف هیئت فوتبال انجام شده است و آن این بود که لیست‌های ترازهای مالی در جلسه به تأیید اعضا می‌رسید. این لیست‌ها در شرایطی تأیید می‌شدند که هرگز لیست‌های کلی صورت‌های مالی را ندیده بودم که بخواهم آن‌ها را تأیید کنم. در واقع این ترازهای مالی باید قبل از مجمع به دست اعضا می‌رسید تا مورد بررسی قرار بگیرد. ضمن آنکه در آن مجمع، بودجه‌های سال ۱۴۰۰ را قرائت کردند اما اگر آقایان کمی سواد مالی داشته باشند، بودجه مربوط به سال آینده است. بودجه یعنی پیش‌بینی نه پس‌بینی! حتی از این خبر نداشتم که این بودجه چه میزان از آن محقق شده و چه میزان صورت نگرفته و انحرافات منفی و مثبت آن چه قدر است. اگر کسی به این مسائل آشنا نیست، من به این موضوعات کاملاً اشراف دارم و به عنوان عضو مجمع می‌توانستم برای معضلات آن‌ها راهکار پیشنهاد دهم. اگر هیئت فوتبال به تیم‌هایش کمک نمی‌کند، حاضرم در این خصوص کمک‌حال آن‌ها باشم.

طاهری قول داد جزئیات صورت‌های مالی اعلام شود اما خبری نشد

مدیر عامل ون پارس ادامه داد: در نهایت بنده لیست ترازهای مالی را بدون اطلاع قبلی و بدون آگاهی تأیید و امضا کردم اما در همان زمان این موضوع را به ریاست هیئت فوتبال خبر دادم. طاهری در مجمع به من قول داد که در جلسه‌ای با حسابدار هیئت، جزئیات این صورت‌های مالی به بنده اعلام می‌شود. حتی باید به این اشاره کنم که در سخنرانی طاهری در مجمع، وی اعداد و ارقامی را اعلام کرد، درحالی‌که باید آن‌ها را به صورت سند به ما تحویل داده می‌دادند تا بعد از بررسی مورد تأیید قرار بگیرد. در نهایت به دلیل ملاحظاتی از جمله حضور در فوتبال اصفهان و دیگر موارد، این موضوع را در همان جلسه و از پشت تریبون اعلام نکردم. درواقع به دلیل وعده طاهری از اعلام درمجمع صرف‌نظر کردم؛ اما درخصوص حواشی بازی با نود ارومیه و مدیرعامل این تیم و توپ‌های مورد استفاده در لیگ دو، مسائلی را مطرح ساختم.

تحسیری در پایان تصریح کرد: باید این پرسش را از هیئت فوتبال پرسید که در راستای حق ضایع شده ون پارس در جام حذفی و حواشی عجیبی که برای ما پیش آمد چه اقداماتی را در فدراسیون فوتبال انجام دادید؟ آیا هیئت فوتبال به عنوان متولی این رشته در استان شکایت ما را دنبال کرده است؟ آیا مسئولی از هیئت فوتبال گزارشی به من داده که بعد از گذشت سه ماه این اقدامات را برای احقاق‌حق فوتبال اصفهان و ون پارس انجام داده است؟ در آخر باید این را بگویم که همه موارد نشان از ضعف متولیان فوتبال اصفهان است!

  • تماشا کنید:

بخش اول صحبت‌های احمد تحسیری + فیلم

بخش دوم صحبت‌های احمد تحسیری + فیلم

کد خبر 559689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.