تقدیم بودجه پیشنهادی شهرداری بندرانزلی به شورای شهر

شهردار بندرانزلی گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری این شهر با رقم بیش از ۴۵۶ میلیارد و ۳۰۴ میلیون تومان تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

مهدی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری بندرانزلی ۲۳۵ میلیارد تومان بود که تاکنون حدود ۷۰ درصد آن محقق شده است.

وی افزود: با توجه به میزان تورم موجود و افزایش چندین برابری قیمت مصالح برای سال ۱۴۰۱ بودجه ۴۵۶ میلیارد و ۳۰۴ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۴۰۰ تومان برای شهرداری و سازمان وابسته بندرانزلی به شورا اسلامی شهر پیشنهاد شده است که ۶۰ درصد بودجه برای هزینه‌های جاری و ۴۰ درصد به پروژه‌های عمرانی اختصاص خواهد یافت.

شهردار بندرانزلی ادامه داد: در بودجه سال آینده به تفکیک ۴۳۲ میلیارد و ۷۸۸ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۳۰۰ تومان برای شهرداری، چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای سازمان مدیریت حمل و نقل و شش میلیارد و ۸۱۵ میلیون و ۹۰۸ هزار و یک تومان برای سازمان آرامستان ها به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری برای ساماندهی انتهای بوستان قدس (بلوار ساحلی)، ساماندهی پارک جنگلی ۱۷ هکتاری و اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری در املاک شهرداری در اولویت‌های برنامه‌های عمرانی این نهاد برای سال آینده است.

خلیلی یادآور شد: جلسه بررسی بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ شهرداری بندرانزلی در شورای اسلامی شهر فردا یکشنبه _۱۵ اسفندماه_ برگزار می‌شود و امیدواریم بودجه توسط اعضای شورا تصویب شود.

کد خبر 559687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.