تنسنت در حال ثبت کنسرت های مجازی در متاورس

به گفته ردیاب اطلاعات تجاری Qichacha، شرکت فناوری چینی تنسنت در پی ثبت اختراع کنسرت های مجازی با اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) می باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وجود اینکه بانک خلق چین (PBoC) موضع شدیدی علیه متاورس و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) اتخاذ کرد و اعلام کرد که آنها را با ابزارهای ضد پولشویی ردیابی می‌کند.علیرغم هشدارها، فناوری چندملیتی چینی و غول پیکر بازی‌های ویدئویی تنسنت، چین را به سمت متاورس هدایت می‌کند.

به گزارش South China Morning Post، منابع ادعا می‌کنند که سال گذشته نامه‌ای داخلی برای کارمندان خود ارسال کرده است که در آن استودیوی جدید F1 تحت شرکت زیرمجموعه TiMi استودیوز ایجاد می‌کند که کارمندانی از چین و ایالات متحده را در بر خواهد گرفت.

سال گذشته تنسنت اولین کنسرت مجازی چین را در متاورس برگزار کرد، جشن سال نو به نام TMELAND که بیش از ۱.۱ میلیون هوادار در طول مدت جشنواره به آن پیوستند. تنسنت همچنین شرکت Wave کنسرت انیمیشن مستقر در لس‌آنجلس را خریداری کرده است که از فناوری ضبط حرکت برای ایجاد کنسرت‌های مجازی واقعی استفاده می‌کند.

کنسرت‌های Wave در گذشته بسیار موفق بوده‌اند و در طول همه‌گیری به عنوان راهی جدید برای تعامل نوازندگان با طرفداران، محبوبیت بیشتری پیدا کردند. هنگامی که The Weeknd سال گذشته از خدمات Wave برای پخش زنده کنسرت مجازی در TikTok استفاده کرد، تقریباً ۲ میلیون بیننده در سراسر جهان جذب کرد و ۳۵۰ هزار دلار برای ابتکار عدالت برابر جمع‌آوری کرد.

کد خبر 559611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.