تارتار: دو هفته اخیر نتایج خوبی کسب کردیم/امیدوارم فردا آب‌وهوا مناسب باشد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازیکنان باکیفیت و باانگیزه‌ای داریم. در دو هفته اخیر نتایج خوبی کسب کردیم. مقابل فولاد یک بازی تاکتیکی از جانب هر دو تیم شاهد خواهید بود که امیدوارم به سه امتیاز بازی برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی با فولاد با توجه به کیفیت و ساختاری که این تیم دارد، بازی راحتی نیست. فولاد جزو تیم‌هایی است که عملکرد خوبی دارد و طی چندسال گذشته با حضور گرشاسبی به‌عنوان مدیرعامل، روند خوبی را طی می‌کند.

وی ادامه داد: کادر فنی باسوادی در فولاد فعالیت می‌کنند که در یک مقطعی از تیم جدا شدند، اما دوباره بازگشتند. این تیم بازیکنان خود را حفظ کرده و در نیم فصل هم برخلاف دیگر تیم‌ها تقویت خوبی داشت که تیم بهتری نسبت به نیم‌فصل اول است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه ما تیمی هستیم که از اول فصل بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته‌ایم، تصریح کرد: بازیکنان با کیفیت و با انگیزه‌ای داریم، در دو هفته اخیر نتایج خوبی کسب کردیم. مقابل فولاد یک بازی تاکتیکی از جانب هر دو تیم شاهد خواهید بود که امیدوارم به سه امتیاز بازی برسیم.

تارتار درخصوص آب و هوای خوزستان و یک روز سفر ذوب‌آهن برای سفر به این شهر، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تمهیداتی که باشگاه در نظر گرفت، خیلی معطل نشدیم؛ بازیکنان استراحت لازم را انجام دادند و با یک پرواز مناسب به اهواز می‌رویم. جا دارد از مدیریت باشگاه تشکر کنم، امیدوارم فردا از نظر شرایط جوی، آب و هوا مناسب باشد تا هر دو تیم کیفیت خود را نشان دهند.

وی در رابطه با محروم و مصدوم برای بازی با فولاد، گفت: قریشی در بازی با پدیده به خاطر اشتباه داور اخراج شد و در بازی با فولاد محروم است؛ اما دیگر بازیکنان شرایط خوبی دارند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و کسب سه امتیاز به اصفهان برگردیم تا هواداران خوشحال شوند.

کد خبر 559609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.