رمزارز LUNA از نظر دارایی های قفل شده از اتریوم پیش کرد

بر اساس داده‌ها، افزایش قیمت رمزارز لونا مبتنی بر بلاکچین ترا در هفته گذشته، آن را به دومین دارایی بزرگ در بین تمام رمزارزهای اصلی از نظر ارزش کل سهام، تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داده‌های Staking Rewards نشان می‌دهد که بیش از ۳۰ میلیارد دلار لونا اکنون به صورت مستقیم در پروتکل‌های مختلف قرار می‌گیرد، که نشان‌دهنده توسعه‌ی ارزش بازار ۳۴ میلیارد دلاری این رمزارز است. شرکت کنندگان بیش از ۶/‏۹۸ درصد در بازده سالانه درآمد دارند. داده‌ها نشان می‌دهد که حدود ۴۱ درصد از تمام توکن‌های واجد شرایط سرمایه گذاری شده‌اند.

پروتکل متقابل زنجیره‌ای (Orion.money) بیش از ۲ میلیارد دلار در لونا سرمایه گذاری دارد که بزرگترین پلتفرم در میان تمام برنامه‌های استیکینگ می‌باشد که از لونا پشتیبانی می‌کنند. ۴۳ هزار سهامدار آن تقریباً ۷ درصد بازدهی تولید می‌کنند.

رمزارز LUNA از نظر دارایی های قفل شده از اتریوم پیش کرد

قیمت لونا در هفته گذشته در میان عوامل بنیادی قوی و احساسات مثبت در میان جامعه رمزارزها برای بلاکچین ترا، نزدیک به ۷۰ درصد افزایش یافته است. لونا یکی از دو رمزارز صادر شده توسط ترا است، یک پروتکل بلاکچین که از استیبل کوین UST متصل به دلار برای ایجاد یک سیستم پرداخت جهانی استفاده می‌کند.

سرمایه گذاری در کریپتو به فرایندی اشاره دارد که در آن دارندگان توکن تعدادی از آن را سپرده گذاری کرده و یا قفل می‌کنند، تا در ازای دریافت پاداش، در اجرای شبکه شرکت کنند. این پاداش‌ها به عنوان سود سالانه نامیده می‌شوند و معمولاً بالاتر از پاداش‌هایی هستند که توسط مؤسسات سنتی در سپرده‌ها ارائه می‌شوند.

کد خبر 559596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.