زمین‌خواری ۹ میلیارد ریالی در گلپایگان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری متهم زمین‌خواری به ارزش ۹ میلیارد و ۳۶۶ میلیون ریال در منطقه تفریحی‌گردشگری کوچری شهرستان گلپایگان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر، اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر تصرف غیرقانونی بخشی از زمین‌های زراعی در منطقه تفریحی گردشگری کوچری، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان گلپایگان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های لازم توسط کارشناسان محیط‌زیست و مأموران پلیس اقتصادی شهرستان گلپایگان، مشخص شد ۶۵ هزار متر از زمین‌های زراعی به صورت غیرقانونی توسط یک فرد تصرف شده است، افزود: ارزش زمین‌های تصرف شده توسط کارشناسان ۹ میلیارد و ۳۶۶ میلیون ریال اعلام شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: متهم این پرونده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با زمین‌خواری و هرگونه جرم اقتصادی، خاطرنشان کرد: شهروندان هر گونه اخبار و اطلاعات درخصوص زمین‌خواری را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت اقدامات قانونی انجام شود.

کد خبر 559572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.