جشنواره فیلم‌های سینمایی تلویزیون در اعیاد شعبانیه

این هفته، شبکه‌های دو و امید سیما به‌مناسبت اعیاد شعبانیه، چند فیلم سینمایی را پخش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیلم‌های سینمایی و انیمیشن «گربه کلاه به سر»، «نبرد خلیج فارس»، «شجاع مرد کوچک»، «آجیل فروشی»، «ویکی و مردان پرزور»، «دانه‌های فلفل و نفرین پادشاه سیاه»، «هیولای نفتی»، «موگلی»، «اسطوره جنگل»، «هواپیماهای کاغذی»، «از قبیله نور»، «پسر مورچه‌ای و «دوازده» این هفته از چهاردهم تا بیستم اسفندماه از شبکه‌های دو و امید روی آنتن می‌رود.

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «گربه کلاه به سر» به کارگردانی بو ولچ، شنبه _چهاردهم اسفندماه_ ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «نبرد خلیج فارس» به کارگردانی فرهاد عظیما، یکشنبه _پانزدهم اسفندماه_ ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

داستان این اثر نبردی میان نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در آینده به تصویر می‌کشد که با حمله آمریکا به تأسیسات اتمی ایران آغاز می‌شود و داستان فیلم در خلیج فارس اتفاق می‌افتد که در آن گوشه‌ای از قدرت نظامی ایران به نمایش گذاشته شده‌است. قهرمان این داستان، فردی به نام فرمانده قاسم است که از شخصیت شهید قاسم سلیمانی الهام گرفته است.

انیمیشن سینمایی «شجاع مرد کوچک» به کارگردانی صمد غلام‌زاده، دوشنبه _شانزدهم اسفندماه_ ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این انیمیشن، داستان زندگی شهید محمدحسین فهمیده، رزمنده سیزده ساله از دوران مدرسه تا زمان شهادت او در جریان دفاع از خرمشهر است.

فیلم سینمایی «آجیل فروشی» به کارگردانی پیتر لپه تیونیس، سه‌شنبه _هفدهم اسفندماه_ ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این فیلم درباره "سارلی" سنجاب شیطانی است که از پارک محل زندگی خود رانده شده و حالا مجبور است در میان شلوغی‌های شهر زنده بماند. دست بر قضا او غنیمتی گران‌بها پیدا می‌کند.

فیلم سینمایی «ویکی و مردان پرزور» به کارگردانی مایکل هربیگ، چهارشنبه _هجدهم اسفندماه_ ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این فیلم ماجرای یک پسر وایکینگ باهوش و پدر خسته‌کننده‌اش است که با نجات یکی از بچه‌های دهکده که گروگان گرفته شده بود، قهرمان روز شد.

شبکه امید

فیلم سینمایی «دانه‌های فلفل و نفرین پادشاه سیاه» به کارگردانی کریستین تیدی، شنبه _چهاردهم اسفندماه_ ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

این فیلم درباره چند کودک باهوش و بازیگوش مشهور به دانه‌های فلفل است که در اردوی تابستانی خود در یک روستا، با نفرین خطرناک یک پادشاه روبه‌رو می‌شوند.

فیلم سینمایی «هیولای نفتی» به کارگردانی کریس وِج، یکشنبه _پانزدهم اسفندماه_ ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

این فیلم درباره "تریپ" دانش‌آموزی دبیرستانی است که به دنبال راهی برای فرار از زادگاه و زندگی فعلی‌اش است. او با استفاده از قطعات اوراقی ماشینی غول‌پیکر می‌سازد. بعد از وقوع یک حادثه در محل استخراج نفت در آن نزدیکی، موجودی عجیب و غریب و زیرزمینی به شهر وارد می‌شود.

فیلم سینمایی «موگلی، اسطوره جنگل» به کارگردانی اندی سرکیس، دوشنبه _شانزدهم اسفندماه_ ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

موگلی افسانه جنگل، فیلمی ماجرایی و فانتزی و اقتباسی جدید از رمان کتاب جنگل است. موگلی به‌عنوان یک غریبه در میان گله‌ای از گرگ‌ها، همیشه مورد اذیت و آزار برخی از گرگ‌های گله قرار می‌گیرد. موگلی یک انسان است و چه در ظاهر و چه در توانایی‌هایش هیچ شباهتی با گرگ‌ها ندارد، اما خود را عضوی از این گله می‌داند و معتقد است جنگل، خانه واقعی او است. حتی نامادری گرگی‌اش یعنی نیشا هم با او در این زمینه موافق است. اما "باگیرا" نظر دیگری دارد.

فیلم سینمایی «هواپیماهای کاغذی» به کارگردانی رابرت کانولی، سه‌شنبه _هفدهم اسفندماه_ ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

انیمیشن سینمایی «از قبیله نور» به کارگردانی تورج علوی، چهارشنبه _هجدهم اسفندماه_ ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «پسر مورچه‌ای» به کارگردانی آسک هاسلباخ، پنج‌شنبه _نوزدهم اسفندماه_ ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

پله ۱۲ ساله توسط یک مورچه گاز گرفته شده و باعث می‌شود که پله دارای قدرت‌های باورنکردنی شود. با کمک کتاب‌های کمیک، پله یک نام مستعار به نام پسر مورچه‌ای برای خود انتخاب می‌کند، اما همه چیز با آمدن شخصی به نام "سوپر ویلین" عجیب تغییر می‌کند و پسر مورچه‌ای باید جلوی این شخص را بگیرد.

فیلم سینمایی «دوازده» به کارگردانی استیو گریمالدی، جمعه _بیستم اسفندماه_ ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی اریک هگر، جنیفر ماج و جرمی هولم خواهیم دید که کایل کوک که به شدت به بیسبال علاقه‌مند است، اما به‌رغم استعداد فوق‌العاده‌اش، در امتحان قبولی یکی از باشگاه‌های شهرشان، رد می‌شود.

کد خبر 559557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.