شهر پهپادی زیرزمینی سپاه برای نخستین بار رونمایی شد

در آستانه روز پاسدار، دو پایگاه موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه با حضور سرلشکر حسین سلامی رونمایی و وارد چرخه عملیاتی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سپاه نیوز، همزمان با اعیاد فرخنده ماه شعبان و در آستانه روز پاسدار، دو پایگاه موشکی و پهپادی نیروی هوافضای سپاه با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رونمایی و وارد چرخه عملیاتی شد.

بنا بر این گزارش، این پایگاه‌های تونلی که در دل کوه‌های مرتفع ساخته شده است، محل نگهداری سامانه‌های موشکی زمین به زمین با تجهیزات پیشرفته و نیز پهپادهای تهاجمی نفوذپذیر در شبکه‌های راداری و پدافندی دشمن است که با هدایت نیروهای انقلابی جوان و باانگیزه، به دژ مستحکم ایران اسلامی در مقابل دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی تبدیل شده است.

اولین بار است که نیروی هوافضای سپاه از یک پایگاه زیرزمینی پهپادی رونمایی می‌کند.

وجود پهپاد هایی با برد دو هزار کیلومتر، سکوهای پرتاب موشک‌های دو فروندی، سکوهای پرتاب چندفروندی پهپاد با دقت و کیفیت ترکیب این سامانه‌ها که اخیراً در رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ به نمایش گذاشته شد، نشان از تاثیرگذاری شگفت این پایگاه‌ها در دفاع و صیانت از امنیت ایران اسلامی و ملت ایران مقابل هر تهدیدی دارد.

در بازدید سرلشکر سلامی از پایگاه‌های زیر زمینی موشکی و پهپادی، سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه، به ارائه گزارشی از روند اقدامات و دستاوردهای جدید این نیرو پرداخت.

کد خبر 559545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.