سبدگردانی، هوشمندانه ترین روش سرمایه گذاری در بورس با اقتصاد بیدار

در شرایط اقتصادی امروز که حفظ ارزش پول و تلاش برای بی اثر کردن تأثیرات تورمی به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ایرانیان تبدیل شده است و یکی از بهترین گزینه‌های سرمایه گذاری در ایران، فعالیت در بازار بورس اوراق بهادار است.

اگرچه برای سرمایه گذاری در این بازار به مهارت‌های تخصصی لازم دارید تا با تحلیل ریسک معاملات‌تان را به حداقل برسانید. سرمایه‌گذاری غیر مستقیم و همکاری با گروه مالی اقتصاد بیدار، روشی ایده‌آل برای شماست که زمان یا مهارت لازم برای سرمایه گذاری مستقیم را ندارید.

شرکت سبدگردان شخصیت حقوقی است که در ازای شریک شدن در سود سرمایه گذاری شما، وظیفه مدیریت سرمایه شما را به عهد می‌گیرد. اگر می‌خواهید در مورد شرایط و نحوه تقسیم سود بیشتر مطلع شوید در ادامه با ما همراه باشید.

اهمیت سرمایه گذاری در بورس

بدون تردید یکی از مهم‌ترین تصمیماتی که در بعد اقتصادی باید گرفته شود انتخاب بازار مناسب سرمایه‌گذاری می‌باشد. در ایران گزینه‌هایی همچون بازار مسکن و ملک بازار طلا و سکه و بازار ارز از بازارهای شناخته شده می‌باشند و حتماً تا به حال به سودده بودن این بازارها اندیشیده‌اید. این در حالی است که طبق گزارشات رسمی سازمان آمار بازدهی بازار بورس اوراق بهادار از همه‌ی بازارهای نام برده شده بیشتر بوده و بازار بورس سود بسیار خوبی را نصیب سرمایه‌گذاران کرده است. در ادامه با گوشه‌ای از مزایای بازار بورس را نسبت به سایر بازارها آشنا خواهید شد.

سبدگردانی چیست و چگونه انجام می‌شود؟

سبد گردان شخصی حقوقی است که سرمایه افراد را مدیریت می‌کند. با کمک تخصص و تجربه‌ای که اعضای تیم سبدگردانی دارند می‌توانند پس از انتخاب سهم‌های مستعد رشد، در زمان مناسب اقدام به خرید کنند. در حقیقت شرکت سبدگردانی اقتصاد بیدار مسئولیت انجام معاملات از طرف شخص را برعهده می‌گیرد و در حساب خود شخص خرید و فروش را انجام می‌دهد.

در سبدگران اختصاصی به دلیل بهره‌گیری از دانش چندین فرد متخصص در کمیته سرمایه‌گذاری برای تحلیل و بررسی سهام، میزان سود کسب شده قابل قبول و در عمده موارد بیش از بازده شاخص می‌باشد. سبدگردان ها با توجه به ویژگی‌های افرادی که به آن‌ها مراجعه می‌کنند تصمیم به سرمایه گذاری در سهم‌ها با ریسک‌های متفاوت می‌گیرند. این ویژگی‌ها شامل میزان سرمایه، ریسک پذیری و بازده مورد انتظار افراد است.

چرا باید سرمایه‌مان را به سبدگردان بسپاریم؟

مدیریت سرمایه در بورس کاری زمان گیر و نیازمند تخصص زیاد است که افراد جامعه معمولاً امکان رسیدگی به آن را ندارند. شرکت سبدگردان با بهره‌گیری از دانش تخصصی، کمیته سرمایه گذاری و تجربه سال‌های متمادی، یک تجربه شیرین سرمایه گذاری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

آیا برای تمام سرمایه گذاران، سبد اختصاصی تشکیل می‌دهید؟

بله. با تمام سرمایه گذارانی که قصد امضای قرارداد با سبدگردان اقتصاد بیدار داشته باشند، مصاحبه‌ای صورت می‌گیرد. پس از این مصاحبه و گفت و گو، بر اساس میزان سرمایه شخص و دید سرمایه گذاری بلند مدت یا کوتاه مدت و همچنین میزان ریسک پذیری شما، سبد اختصاصی تشکیل می‌شود.

مزایای سبدگردانی با گروه مالی اقتصاد بیدار

  • مدیریت حرفه ای
  • پایین آوردن میزان ریسک
  • عدم نیاز به تخصیص زمان
  • عدم نیاز به دانش خاص مالی
  • امنیت خاطر در سرمایه گذاری
  • معاف از مالیات

سبدگردانی، هوشمندانه ترین روش سرمایه گذاری در بورس با اقتصاد بیدار

‌کارمزد سبدگردانی چه مقدار است و چگونه محاسبه می‌شود؟

کارمزد سبدگردانی به طور کلی با توجه به شرایط قرارداد و میزان سرمایه افراد متفاوت است. کارمزد سبدگردانی از دو بخش کارمزد ثابت (مدیریت) و کارمزد متغیر تشکیل می‌شود. کارمزد ثابت یک مقدار ثابت است که بر اساس میزان سرمایه فرد، جهت مخارج جاری دریافت می‌گردد. کارمزد متغیر بر اساس بازده سبد دارایی فرد و عملکرد شرکت سبدگردان تعیین می‌شود. جزئیات این مبالغ و نیز درصد کارمزد سبدگردان از سود کسب شده، به صورت کامل در قرارداد قید می‌گردد و در نهایت به امضای سرمایه گذار و شرکت سبدگردان می‌رسد.

شرایط سبدگردانی

مدیریت سبد سرمایه گذاران یکی از خدمات قابل ارائه توسط شرکت سبدگردانی اقتصاد بیدار است. با بستن قرارداد سبدگردانی، سرمایه‌گذار مسئولیت مدیریت دارایی و معاملات اوراق بهادار را به افراد خبره واگذار می‌کند. برای کسب اطلاع از میزان سرمایه‌ای که باید به سبدگردان بسپارید، لطفاً با بخش مشاوره رایگان کارگزاری اقتصاد بیدار تماس بگیرید.

سرمایه گذاری غیرمستقیم با سبدگردان اقتصاد بیدار

سبد گردانی به روشی از سرمایه گذاری غیرمستقیم می‌گویند که توسط کارگزاری، شرکت یا نهادی که نیروی متخصص در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری دارند، صورت می‌گیرد. سبد گردانی مناسب افرادی است که قصد سرمایه گذاری در بازار بورس را دارند اما دانش و مهارت لازم را ندارند. اگر شما هم از این دسته از افراد هستید، می‌توانید سرمایه‌تان را در اختیار شرکت سبدگردان گروه مالی اقتصاد بیدار بگذارید تا تحلیلگران و متخصصین بازار، بر اساس شرایط بازار و میزان ریسک‌پذیری، سرمایه‌تان را در چند صنعت سودده تقسیم و برای شما سبد سرمایه گذاری تشکیل دهند. به یاد داشته باشید که این روش کاملاً مورد تأیید سازمان بورس اوراق بهادار است و این نوع از سرمایه‌گذاری از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

سبدگردانی، هوشمندانه ترین روش سرمایه گذاری در بورس با اقتصاد بیدار

صندوق سرمایه گذاری درآمد ثابت

صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت، کم ریسک‌ترین روش سرمایه گذاری غیر مستقیم است. در بازار بورس ایران صندوق‌های سرمایه‌گذاری بسیاری مشغول فعالیت هستند اما آن چیزی که این صندوق‌های درآمد ثابت را از هم متمایز می‌کند بازدهی این صندوق‌ها است. صندوق سپر سرمایه بیدار از بهترین صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت است که همواره رضایت سرمایه گذاران خود را جلب کرده است.

صندوق سرمایه‌گذاری سهامی

همان طور که گفته شد صندوق‌های سرمایه گذاری، بر اساس تفاوت‌هایی که در نوع فعالیت، ترکیب دارایی‌ها و میزان ریسک و بازدهی دارند به دسته بندی مختلفی تقسیم می‌شوند. یکی از صندوق‌هایی که با ریسک منطقی، در سال‌های اخیر سود جذابی را نصیب سرمایه گذاران صبور کرده است، صندوق سرمایه‌گذاری سهامی می‌باشد. همان طور که از اسم این صندوق پیداست، بخشی زیادی از آن را سهام شرکت‌های بورسی تشکیل داده است.

آیا صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردانی دارای نرخ سود معین و تضمین شده می‌باشند؟

طبق مقررات سازمان بورس صندوق‌ها نمی‌توانند نرخ سود تضمین شده ای را اعلام کنند. از این رو هیچ کدام از صندوق‌های سرمایه گذاری نرخ سود تضمین شده ندارند و صرفاً پیش بینی خود از میزان سودآوری را اعلام می‌کنند

جمع بندی

سرمایه گذاری مستقیم در بازار بورس نیازمند مهارت‌ها و عواملی است که نبود هر کدام به‌روی نتیجه سرمایه گذاری و میزان بازدهی سرمایه گذاری، تأثیرات قابل توجه‌ای دارند. در این شرایط، سرمایه گذاری با گروه مالی اقتصاد بیدار https://ebidar.com/ که تنوع بسیار خوبی نیز دارند، گزینه‌ای بسیار هوشمندانه است. کارگزاری اقتصاد بیدار با متخصصین و تحلیلگران حرفه‌ای و باتجربه آماده خدمت‌رسانی به شما سرمایه گذاران می‌باشد.

کد خبر 559523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.