نگاه‌ها خیره به دیدار مهیج گیتی‌پسند و گل‌گهر/شاگردان عقیلی فقط به فکر فینال

دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته‌اول والیبال باشگاه‌های ایران، امروز آغاز می‌شود و در مهم‌ترین دیدار گیتی‌پسند مقابل گل‌گهر قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور امروز در سالن خانه فدراسیون والیبال آغاز خواهد شد.

تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان با شکست دادن اسپورت‌هوشیار تبری و تیم گل‌گهر سیرجان با از پیش‌رو برداشتن آریا تنکابن در یکی از دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

این دیدار بسیار مهم و حیاتی خواهد بود و شاید برنده این مرحله در فینال به‌عنوان چهره قهرمان لیگ دسته‌اول شناخته شود. گیتی‌پسند با سرمربی‌گری مرد با دانش و با تجربه خود یعنی سعید عقیلی با کمترین هزینه تا به اینجا عملکرد فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشته و پس از صدرنشینی قاطعانه در مرحله گروهی، دور قبل را نیز با شایستگی پشت سر گذاشت تا در مقابل تیم پر مهره و پر خرج گل‌گهر بایستد و تمام تمرکزشان برای رسیدن به فینال است.

همچنین در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی، ستاره‌طبرستان نوشهر که کندوان شمال‌نور را شکست داد در برابر ایرانشید چالوس که با پیروزی مقابل شهداب‌جوان یزد به این مرحله رسید، دیدار خواهد کرد.

این دیدارها به‌مانند مرحله یک‌چهارم نهایی، به‌صورت دو برد از سه بازی خواهد بود و هر تیمی بتواند به دو پیروزی برسد، راهی فینال رقابت‌های لیگ دسته‌اول والیبال کشور می‌شود.

دیدار رده‌بندی و فینال این مسابقات به‌صورت تک‌بازی برگزار خواهد شد و سه تیم نخست پایانی، جواز حضور در رقابت‌های فصل آینده سوپر لیگ والیبال را کسب خواهند کرد.

کد خبر 559518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.