۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
اسقرار نوروزگاه در مبارکه

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: مدیریت شهری مبارکه برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای برگزاری جشن‌ها و مناسبت‌های مختلف یک ماهه از سیزدهم اسفندماه تا سیزدهم فروردین‌ماه دارد که پس از پیشنهاد در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

پری کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص برنامه‌های اعیاد شعبانیه در شهرستان مبارکه، اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی به مناسبت اعیاد شعبانیه از جمله روز ولادت امام حسین (ع) به عنوان پاسدار و روز جانباز و روز قرض‌الحسنه و روز جوان و روز درختکاری در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری آئین چهارشنبه آخر سال و نصب المان‌های شهری ویژه نوروز و پخش زنده مراسم تحویل سال در امامزاده عزالدین محمد (ع) و استقرار نوروزگاه در پارک گل نرگس هم‌زمان با ایام تعطیلات نوروزی انجام و تصویب شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مبارکه تاکید کرد: ویژه برنامه‌ای شاد هم‌زمان با شب میلاد امام زمان (عج) نیز در ورزشگاه ۲۲ بهمن مبارکه با حضور گروه هنری علی قیومی و خوانندگان بومی و نورافشانی پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب مهدویت و برگزاری مسابقات فرهنگی و اعلام پویش هم‌زمان پخش دعای عظم‌البلا در مساجد از دیگر برنامه‌ها به مناسبت این ایام خواهد بود.

کد خبر 559486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.