هوای اصفهان بر مدار زرد و سالم/۶ ایستگاه در وضعیت نارنجی

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _ شنبه چهاردهم اسفندماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۱۰۰ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _ شنبه چهاردهم اسفندماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۰ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

ایستگاه استانداری اصفهان با شاخص ۱۰۸، باهنر با شاخص ۱۲۲، پروین با شاخص ۱۱۳، جی با شاخص ۱۰۳، رودکی با شاخص ۱۱۳ و فیض با شاخص ۱۰۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان اکنون در ایستگاه انقلاب با شاخص ۹۰، رهنان با شاخص ۸۴، فرشادی با شاخص ۹۱، کاوه با شاخص ۹۲، میرزاطاهر با شاخص ۷۹ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۹۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست. در حال حاضر ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز شهر اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوا در ایستگاه شاهین شهر با شاخص ۹۳ در وضعیت هوای سالم) (زرد) است و دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های مبارکه و سجزی خاموش است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 559455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.