مشخصات گوشی گلکسی M51 سامسونگ+قیمت

قیمت گوشی موبایل یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب گوشی گلکسی M51 سامسونگ می‌تواند علاقه‌مندان به دنیای موبایل را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی گلکسی M51 سامسونگ به‌دلیل استفاده از باتری حجیم و نمایشگر عالی AMOLED، بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است؛ به طوری که باتری هفت هزار میلی‌آمپر ساعتی آن شارژدهی شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهد. در ادامه به بررسی بعضی از ویژگی‌ها و مشخصات گوشی گلکسی M51 سامسونگ می‌پردازیم:

طراحی و بدنه گوشی گلکسی سامسونگ M51

ضخامت گوشی گلکسی M51 سامسونگ ۹.۵ میلی‌متر و وزن آن ۲۱۳ گرم است، بدنه این محصول مانند دیگر دستگاه‌های میان‌رده سامسونگ ساختار پلاستیکی دارد. پنل پشتی دستگاه با لبه‌های خمیده آن به خوبی در دست جای می‌گیرد ولی پوشش براق آن به راحتی آثار انگشت و چربی را جذب می‌کند. کلیدهای کنترل صدا و پاور در لبه سمت راست فریم گوشی گلکسی M51 سامسونگ قرار دارند، شکاف مربوط به سیم‌کارت و کارت حافظه گوشی نیز در لبه سمت چپ به چشم می‌خورد. لبه بالایی فریم نیز میزبان روزنه میکروفون است، دریچه اسپیکر، روزنه میکروفون مکالمه، درگاه USB 2.0 Type-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در لبه پایینی محصول تعبیه شده است. کلید پاور گوشی گلکسی M51 سامسونگ نقش حسگر اثر انگشت را نیز ایفا می‌کند عملکرد این حسگر بسیار سریع، دقیق و قابل اتکا است.

صفحه‌نمایش و اسپیکر گوشی گلکسی سامسونگ M51

گوشی گلکسی M51 سامسونگ دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۹۳ پیکسل بر اینچ است. حداکثر روشنایی این نمایشگر در حالت دستی و خودکار به ترتیب به ۵۲۸ و ۷۶۰ نیت می‌رسد. گوشی گلکسی M51 سامسونگ مانند اغلب گوشی‌های سامسونگ، دو پروفایل رنگی Natural و Vivid را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در گوشی گلکسی M51 سامسونگ از اسپیکر استریو استفاده نشده است، صدای تولیدی اسپیکر تک‌کاناله به کار رفته در لبه پایینی محصول نیز در زمینه بلندی و شفافیت صدا در سطح متوسطی قرار دارد.

دوربین گوشی گلکسی سامسونگ M51

یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی گوشی گلکسی M51 سامسونگ تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی عریض ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو پنج مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق پنج مگاپیکسلی می‌شود. دوربین اصلی گوشی گلکسی M51 سامسونگ از لنز IMX682 سونی استفاده می‌کند؛ این لنز عریض ۲۶ میلی‌متری با دیافراگم f/1.8 از فناوری لرزش‌گیر اپتیکال و فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره می‌برد. دوربین فوق عریض آن نیز از حسگر S5K3L6 سامسونگ و لنز ۱۲۳ درجه‌ای با دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد؛ این دوربین به فوکوس خودکار یا لرزش‌گیر اپتیکال مجهز نشده است. گوشی گلکسی M51 سامسونگ از دو حسگر پنج مگاپیکسلی GC5035 برای عکاسی ماکرو و سنجش‌عمق در عکس‌های پرتره کمک می‌گیرد، هر دو حسگر دارای لنزهایی با دیافراگم f/2.4 است. گوشی گلکسی M51 سامسونگ از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی IMX616 سونی بهره می‌برد.

مشخصات گوشی گلکسی M51 سامسونگ+ قیمت

سخت‌افزار گوشی گلکسی سامسونگ M51

گوشی گلکسی M51 سامسونگ به تراشه هشت نانومتری اسنپدراگون 730G کوالکام مجهز شده است. این تراشه نسخه ارتقایافته اسنپدراگون ۷۳۰ با فرکانس بیشتر GPU و ماژول Wi-Fi بهینه شده است. اسنپدراگون 730G از ترکیب دو هسته قدرتمند Kryo 470 Gold مبتنی بر Cortex-A76 با فرکانس بیشینه ۲.۲ گیگاهرتز و شش هسته کم‌مصرف Kryo 470 Silver مبتنی بر Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز به عنوان CPU استفاده می‌کند. این تراشه برای پردازش‌های گرافیکی به ماژول Adreno 618 با فرکانس ۵۷۵ مگاهرتز اتکا دارد. گوشی گلکسی M51 سامسونگ در دو نسخه با شش یا هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود.

نرم‌افزار گوشی گلکسی سامسونگ M51

گوشی گلکسی M51 سامسونگ به صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI Core 3.1 به فروش می‌رسد. این نسخه از رابط کاربری سامسونگ تفاوت قابل توجهی با نسخه عادی ندارد. گوشی ذکر شده بخش گوگل دیسکاور را در صفحه هوم خود ندارد و اپلیکیشن SmartThings Find نیز در این دستگاه در دسترس نیست. شرکت سازنده اعلام کرده است که گوشی گلکسی M51 تا چهار سال به روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کند.

باتری گوشی گلکسی سامسونگ M51

انرژی مورد نیاز گوشی گلکسی M51 سامسونگ با استفاده از یک باتری حجیم هفت هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود، این باتری با توجه به تراشه کم‌مصرف و نمایشگر Full HD، شارژدهی فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد. شرکت سامسونگ میان‌رده باتری‌محور خود را با شارژر سریع ۲۵ واتی به فروش می‌رساند این شارژر قادر است باتری حجیم گوشی را ظرف ۱۱۰ دقیقه به صورت کامل شارژ کند.

مزایای گوشی گلکسی سامسونگ M51

  • شارژدهی
  • نمایشگر OLED
  • دوربین‌
  • شارژر سریع ۲۵ واتی

معایب گوشی گلکسی سامسونگ M51

  • ضخامت و وزن
  • تراشه
  • پشتیبانی نکردن از شبکه 5G
  • اسپیکر تک‌کاناله

قیمت گوشی گلکسی سامسونگ M51

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب، قیمت گوشی گلکسی M51 سامسونگ به دلیل تنوع در حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی و همچنین تنوع رنگ بین ۹ میلیون و ۲۹ هزار تومان تا ۱۱ میلیون تومان متغیر است.

کد خبر 559433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.