طرح اقدام ملی با نهضت ملی مسکن منافاتی ندارد

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان اصفهان با اشاره به یکسان بودن قوانین حاکم بر طرح اقدام ملی مسکن با طرح نهضت ملی مسکن گفت:طرح اقدام ملی توسط دولت مطرح و قرار بر آن شد که طبق آن سالانه ۴۰۰ هزار مسکن ساخته شود؛ اما طرح نهضت ملی مسکن توسط مجلس تصویب و به دولت ابلاغ شد.

علیرضا قاری‌قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن با هدف ساخت یک میلیون مسکن در هر سال توسط مجلس شورای اسلامی تصویب و در قالب یک قانون به دولت تکلیف شده است.

وی افزود: به عبارتی ساخت مسکن در قالب قانون جهش تولید مسکن هم قابلیت اجرایی شدن دارد و منافاتی با آن ندارد و حتی در برخی شهرستان‌ها هر دو طرح ادغام شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در رابطه با پیشرفت این پروژه‌ها گفت: طرح اقدام ملی در سطح استان اصفهان و در شهرستان‌هایی چون بهارستان، مجلسی و فولادشهر رو به پیشروی است اما در نهضت ملی مسکن هنوز ثبت‌نام مجردها در حال انجام بوده و تا پایان اسفندماه ادامه دارد.

قاری‌قرآن با اشاره به یکسان بودن قوانین حاکم بر طرح اقدام ملی مسکن با طرح نهضت ملی مسکن گفت: طرح اقدام ملی توسط دولت مطرح و قرار بر آن شد که طبق آن سالانه ۴۰۰ هزار مسکن ساخته شود؛ اما طرح نهضت ملی مسکن توسط مجلس تصویب و به دولت ابلاغ شد.

کد خبر 559407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.