شهداب یزد ۳ _ فولاد سیرجان صفر/مدعی قهرمانی دور رفت را وا داد!

تیم شهداب یزد در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی فولاد سیرجان را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز سیزدهم اسفندماه در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ والیبال ایران؛ پس از مصاف دو تیم سپاهان و پیکان در دیدار نخست که با پیروزی سه بر صفر پیکان همراه شد؛ تیم‌های شهداب یزد و فولاد سیرجان مدعی کسب عنوان قهرمانی از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن فدراسیون والیبال مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

در این دیدار جذاب و حساس، ست نخست نزدیک پیش رفت اما شهداب یزد سوار بر بازی شد و با یک نمایش بهتر خصوصاً در دفاع‌های روی‌تور و پیشی‌گرفتن از حریف مدعی‌اش با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ فولاد را شکست داد.

در ست دوم، بازی متعادل پیش و رفت، فولاد سیرجان برای جبران نتیجه آمده بود اما این شهداب بود که پس از تساوی روی عدد هشت، دوباره فاصله گرفت و این نتیجه به ۱۲ بر ۹ رسید؛ اما فولاد باز هم به بازی بازگشت و یک امتیاز پیش افتاد، در نهایت این شهداب بود که اجازه عرض‌اندام به فولاد را نداد و با عملکرد بسیار بهتر ۲۵ بر ۲۱ ست دوم را نیز از آن خودش کرد.

ست سوم نیز با عملکرد یک سر و گردن بهتر شهدابی‌ها دنبال شد، روحیه بالای آنان باعث شد تا مدعی کسب عنوان قهرمانی بازی اول دور نیمه‌نهایی را با شکست روبه‌رو شود؛ این ست متعادل پیش رفت اما شهداب خودش را جدا کرد و توانستند ۲۵ بر ۲۲ فاتح بازی شود.

بازی دوم این دو تیم یکشنبه برگزار می‌شود و برنده آن بازی اگر شهداب یزد پیروز شود به فینال می‌رسد و در صورت پیروزی فولاد کار به بازی سوم کشیده خواهد شد.

برنده این سه دیدار در فینال با برنده پیکان و سپاهان بازی خواهد کرد.

کد خبر 559398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.